• Νέο Citigo
      • Νέο Citigo
        Νέο Citigo
        Nέα μοντέρνα εμφάνιση και χαρακτηριστικά με την πρώτη ματιά
        • ​Νέο καπό, μάσκα εμπρός, προφυλακτήρες και φώτα ομίχλης
        • ​Ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 15”
        • Νέο πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι
      • Νέο Citigo 3-θυρο
        Νέο Citigo 3-θυρο
        Ένα simply clever και ευκίνητο μικρό αυτοκίνητο
        • ​Δυναμικό στυλ, 3-θυρο
        • ​Εύχρηστο και ευρύχωρο εσωτερικό
        • Οικονομικοί κινητήρες με 60hp & 68hp για οδήγηση στην πόλη
      • Νέο Citigo G-TEC
        Νέο Citigo G-TEC
        Ένα simply clever μικρό αυτοκίνητο, φιλικό στο περιβάλλον αλλά και στο πορτοφόλι
        • Λιγότερος θόρυβος, λιγότερες εκπομπές ρύπων

        • ​Οικονομικό καύσιμο – εξοικονόμιση χρημάτων
        • Ασφαλής λειτουργία – ασφαλής οδήγηση
  • Fabia
      • Fabia
        Fabia
        Ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγάλη προσωπικότητα
        • Σχεδίαση με καθαρές και ρευστές γραμμές, ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό για μια οικογένεια
        • ​Νέα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας και άνεσης, νέο σύστημα πολυμέσων
        • Νέα αποδοτικά μηχανικά σύνολα
  • Νέο Rapid
      • Νέο Rapid
        Νέο Rapid
        Ένα ολοκληρωμένο sedan με μοντέρνα τεχνολογία και χώρους για όλη την οικογένεια.
        • ​Εξοπλισμός υψηλής τεχνολογίας, όπως bi-xenon φώτα ή αυτόματη ρύθμιση φωτισμού
        • Συνδεσιμότητα σε προηγμένο επίπεδο – Smartlink+, Media Command και 2 θύρες usb στις πίσω θέσεις

        • Νέοι ισχυροί και οικονομικοί κινητήρες 1.0 TSI με 95hp και 110hp
      • Νέο Rapid Spaceback
        Νέο Rapid Spaceback
        Ένα στυλάτο hatchback με μοντέρνα τεχνολογία και χώρους για όλη την οικογένεια.
        • ​Εξοπλισμός υψηλής τεχνολογίας, όπως bi-xenon φώτα ή αυτόματη ρύθμιση φωτισμού
        • ​Συνδεσιμότητα σε προηγμένο επίπεδο – Smartlink+, Media Command και 2 θύρες usb στις πίσω θέσεις
        • Νέοι ισχυροί και οικονομικοί κινητήρες 1.0 TSI με 95hp και 110hp
  • Νέα Octavia
      • Νέα Octavia
        Νέα Octavia
        Η καρδιά της μάρκας στα καλύτερα της
        • ​Νέα σχεδιαστικά στοιχεία στο εμπρός και το πίσω μέρος
        • Πρωτοποριακή online υπηρεσία ŠKODA connect
        • ​Κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδηγού
      • Νέα Octavia RS
        Νέα Octavia RS
        Περισσότερη ισχύς, ασφάλεια και συνδεσιμότητα
        • 2.0 TDI diesel, διατίθεται και σε έκδοση 4Χ4

        • Νέα εξωτερική σχεδίαση, full-LED προβολείς φώτων, RS-σχεδιαστικές λεπτομέρειες

        • Κορυφαίας τεχνολογίας σύστηματα infotainment, συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδηγού
      • Νέα Octavia Combi
        Νέα Octavia Combi
        Η καρδιά της μάρκας στα καλύτερα της
        • Νέα σχεδιαστικά στοιχεία στο εμπρός και το πίσω μέρος
        • Πρωτοποριακή online υπηρεσία ŠKODA connect
        • Κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδηγού
      • Νέα Octavia Scout
        Νέα Octavia Scout
        Ένα δυναμικό αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις
        • Εκτός δρόμου στιλ σχεδίασης: Ασημένιας απόχρωσης προστατευτικά αμαξώματος, προστασία κινητήρα από κάτω και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος

        • ​2.0 TDI diesel 150hp,184hp, standard 4X4, μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο
        • Κορυφαίας τεχνολογίας σύστηματα υποβοήθησης οδηγού, καλή συμπεριφορά εκτός δρόμου και μεγάλη ικανότητα έλξης
  • Yeti
      • Yeti Outdoor
        Yeti Outdoor
        Ένα κομψό SUV με δυναμική σχεδίαση και off-road εξοπλισμό
        • Με διακόπτη λειτουργίας Off-Road σε τετρακίνητα αυτοκίνητα...
        • Προβολείς τοποθετημένοι σε ψηλό σημείο για μεγαλύτερη γωνία διαφυγής
        • Τεχνολογία SmartLink και SmartGate
  • Kodiaq
      • Kodiaq
        Kodiaq
        Καλώς ήρθατε στο κόσμο του νέου KODIAQ
        • ​Το ολοκαίνουργιο SUV της ŠKODA, μεταφέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας
        • ​Κορυφαίοι χώροι, λειτουργικότητα και καινοτομία
        • Εξερευνήστε νέους ορίζοντες
  • Superb
      • Superb
        Superb
        Επαναστατική σχεδίαση, κορυφαία άνεση και πρωτοποριακές δυνατότητες συνδεσιμότητας
        • Κυρίαρχο στην κατηγορία του σε εσωτερική ευρυχωρία και χώρο αποσκευών

        • Κορυφαίοι κινητήρες για απολαυστική και δυναμική οδήγηση

        • Πρωτοποριακά συστήματα ασφάλειας και άνεσης
      • Superb Combi
        Superb Combi
        Σαγηνευτική, δυναμική σχεδίαση με τεχνολογία αιχμής
        • Αποθηκευτικός χώρος με βασική χωρητικότητα 660 λίτρα

        • Πρωτοποριακά βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

        • Άνεση στο Maximum με το σύστημα δυναμικής ρύθμισης πλαισίου (DCC)
  • Karoq
      • Karoq
        Karoq
        Το νέο compact SUV
        • ​Full LED προβολείς φώτων και ψηφιακός πίνακας οργάνων
        • ​Off-road mode, τεχνολογικές καινοτομίες, ŠKODA Connect
        • Ευρύχωρο και με ευέλικτο εσωτερικό χάρη στα VarioFlex πίσω καθίσματα

Παράδοση - Ιστορία

​Στις αρχές Δεκεμβρίου του 1895, ο μηχανικός Václav Laurin και ο βιβλιοπώλης Václav Klement, και οι δύο τους μανιώδεις λάτρεις του ποδηλάτου, ξεκίνησαν να κατασκευάζουν ποδήλατα δικής τους σχεδίασης, με την πατριωτική ονομασία Slavia, σαφέστατα επηρεασμένοι από το εθνικιστικό κλίμα που κυριαρχούσε στα τέλη του 19ου αιώνα. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1899, η εταιρεία Laurin & Klement Co. ξεκίνησε την παραγωγή μοτοσικλετών, οι οποίες πολύ σύντομα σημείωσαν μεγάλη επιτυχία και κατέκτησαν αρκετές νίκες σε αγώνες. Μετά από κάποιους αρχικούς πειραματισμούς στην αλλαγή του αιώνα, η παραγωγή μοτοσικλετών αντικαταστάθηκε σταδιακά από αυτοκίνητα μετά το 1905.
​Όπως και στην περίπτωση των μοτοσικλετών, το πρώτο αυτοκίνητο της Laurin & Klement Co., το Voiturette A, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, για να γίνει αργότερα το αρχέτυπο του κλασικού ευρωπαικού αυτοκινήτου. Χάρη στο μοντέλο αυτό, η Εταιρεία κατάφερε πολύ γρήγορα να κατακτήσει μια σταθερή θέση στην τότε αναπτυσσόμενη διεθνή αγορά αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει σύντομα να δραστηριοποιείται σε ευρεία κλίμακα. Ο όγκος της παραγωγής αυξήθηκε και, πολύ σύντομα, ξεπέρασε τα στενά πλαίσια της δυναμικότητας μιας ιδιωτικής επιχείρησης. Έτσι, το 1907, οι ιδρυτές της Εταιρείας ξεκίνησαν τη διαδικασία μετατροπής της σε συμμετοχική εταιρεία. Ο διεθνής χαρακτήρας των δραστηριοτήτων της SKODA άρχισε να γίνεται όλο και πιο σημαντικός. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής επεκτείνονταν συνεχώς και, μετά το 1914, η SKODA έλαβε μέρος στην παραγωγή αυτοκίνητων για τις ένοπλες δυνάμεις.

Με την οικονομική ανάπτυξη της χώρας, η κοινοπραξία με έναν ισχυρό βιομηχανικό εταίρο έγινε επιτακτική ανάγκη τη δεκαετία του 1920, με σκοπό την ενίσχυση και τον εκσυγχρονισμό της Εταιρείας, η οποία, την περίοδο εκείνη, παρήγε πάρα πολλούς τύπους επιβατικών αυτοκινήτων, φορτηγά, λεωφορεία, κινητήρες αεροσκαφών και γεωργικά μηχανήματα. Το 1925, ήρθε η συγχώνευση με την Pilsen SKODA Co., γεγονός που σηματοδότησε το τέλος της εμπορικής επωνυμίας Laurin & Klement. Στις αρχές της δεκαετίας του 1930, η επιχείρηση αυτοκινήτων οργανώθηκε ξανά ως ξεχωριστή συμμετοχική εταιρεία εντός του Ομίλου SKODA (Automobile Industry Co.). Μετά την αλλαγή αυτή, η νέα Εταιρεία δημιούργησε ένα νέο σημείο αναφοράς με παραγωγή του μοντέλου SKODA Popular.

​​Η Γερμανική κατοχή, από το 1939 έως το 1945, επέφερε σημαντική αναστάτωση στη μέχρι τότε εξελισσόμενη πορεία της εταιρείας, η οποία ενσωματώθηκε στη βιομηχανική δομή της Γερμανικής Αυτοκρατορίας. Το πρόγραμμα παραγωγής οχημάτων για πολίτες περιορίστηκε αμέσως και η παραγωγή στράφηκε σχεδόν αποκλειστικά στην κάλυψη των αναγκών της αυτοκρατορίας.

Στα πλαίσια της μεγάλης κλίμακας εθνικοποίησης που ξεκίνησε αμέσως μετά το τέλος του πολέμου, η Εταιρεία περιήλθε στο κράτος με την ονομασία AZNP, το 1946. Υπό τις συνθήκες των οικονομικοπολιτικών αλλαγών εκείνης της περιόδου, απέκτησε γρήγορα το μονοπώλιο στην παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων.

Βασιζόμενη στις παραδοσιακές παραγωγικές διαδικασίες και στην επιτυχία του παρελθόντος, η Τσεχοσλοβακική οικονομία κατάφερε να διατηρηθεί σε ένα σχετικά καλό επίπεδο για αρκετές δεκαετίες στη διάρκεια της μετα-σοσιαλιστικής περιόδου, παρά τις αλλαγές που επέφεραν η σχεδιασμένη οικονομία και οι προσπάθειες για ταχεία ανάπτυξη. Αυτή η καλή κατάσταση της οικονομίας τέθηκε υπό αμφισβήτηση στα τέλη της δεκαετίας του 1960, λόγω της εξέλιξης νέων τεχνολογιών στο δυτικό κόσμο. Η οριστική ανακοπή της οικονομικής ανάπτυξης επήλθε μετά τη δεκαετία του 1970, γεγονός που ασφαλώς επηρέασε και τον κατασκευαστή αυτοκινήτων Mladá Boleslav, παρά την ηγετική θέση της εταιρείας στην αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Η κατάσταση άρχισε να βελτιώνεται ξανά το 1987, όταν βγήκε στην παραγωγή η σειρά μοντέλων με την ονομασία Favorit.

​Μετά τις πολιτικές αλλαγές του 1989, στα πλαίσια των νέων οικονομικών συνθηκών στην αγορά, η Κυβέρνηση της Δημοκρατίας της Τσεχοσλοβακίας και η διοίκηση της SKODA άρχισαν να αναζητούν έναν ισχυρό ξένο εταίρο του οποίου η εμπειρία και οι επενδύσεις θα ήταν σε θέση να εξασφαλίσουν στην εταιρεία διεθνή ανταγωνιστικότητα σε μεγάλη κλίμακα. Το Δεκέμβριο του 1990, η Κυβέρνηση αποφάσισε να συνεργαστεί με το Γερμανικό Όμιλο Volkswagen. Η κοινοπραξία SKODA – Volkswagen ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στις 16 Απριλίου 1991 με την επωνυμία «SKODA a.s.», αποτελώντας έτσι την τέταρτη μάρκα του Ομίλου Volkswagen μαζί με τις VW, AUDI και SEAT.