• Citigo
      • Citigo
        Citigo
        Το Simply Clever αυτοκίνητο της πόλης
        • ​5-θυρες και 3-θυρες εκδόσεις
        • ​Μεγάλο εσωτερικό για τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους
        • Οικονομικος βενζινοκινητήρας με ισχύ 60hp για την πόλη
  • Fabia
      • Fabia
        Fabia
        Ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγάλη προσωπικότητα
        • Σχεδίαση με καθαρές και ρευστές γραμμές, ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό για μια οικογένεια
        • ​Νέα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας και άνεσης, νέο σύστημα πολυμέσων
        • Νέα αποδοτικά μηχανικά σύνολα
  • Rapid
      • Rapid
        Rapid
        Ένα liftback της μεσαίας κατηγορίας με προηγμένη τεχνολογία και χώρους για όλη την οικογένεια
        • ​Νέα σχεδιαστική φιλοσοφία – ξεκάθαρη, πολυτελής και διαχρονικά κομψή
        • ​​"Simply clever" λύσεις όπως η θεση αποθήκευσης φιάλης κ.α.
        • Ισχυροί και οικονομικοί κινητήρες turbo στα 1.2 & 1.6 κ.εκ
      • Rapid Spaceback
        Rapid Spaceback
        Το νέο Hatchback από την SKODA
        • Σπορτίφ χαρακτήρας και δυναμική κομψότητα
        • Ευρύχωρο, ελκυστικό εσωτερικό με σπορ 3-άκτινο τιμόνι
        • Πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και επιμηκυμένο πίσω τζάμι
  • Octavia
      • Octavia
        Octavia
        Μία κατηγόρια από μόνη της
        • ​Δυναμική, πολυτελής και διαχρονική σχεδίαση με άπλετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους
        • ​Νέα συστήματα υποβοήθησης και εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας και άνεσης
        • Ισχυροί και οικονομικοί turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου
      • Octavia RS
        Octavia RS
        Η ταχύτερη Octavia όλων των εποχών
        • Τελική ταχύτητα 230 km/h
        • ​Κινητήρας 2.0 TDi CR DPF/184hp
        • Πρωτοποριακό Προοδευτικό Σύστημα Διεύθυνσης
      • Octavia G-TEC
        Octavia G-TEC
        Πιο φιλική δεν γίνεται!
        • Φιλική προς το περιβάλλον, με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
        • Απίστευτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμων!
        • Συνολική αυτονομία 1.330km (410km με CNG και 920km με αμόλυβδη βενζίνη)
      • Octavia Combi
        Octavia Combi
        Χώροι στον πιο όμορφο σχεδιασμό τους
        • Κορυφαία χωρητικότητα xώρου αποσκευών στα 610lt
        • Εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας και άνεσης
        • Ηλεκτρικά ελεγχόμενη 5η πόρτα
  • Yeti
      • Yeti Outdoor
        Yeti Outdoor
        Ένα κομψό SUV με δυναμική σχεδίαση και off-road εξοπλισμό
        • Με διακόπτη λειτουργίας Off-Road σε τετρακίνητα αυτοκίνητα...
        • Προβολείς τοποθετημένοι σε ψηλό σημείο για μεγαλύτερη γωνία διαφυγής
        • Τεχνολογία SmartLink και SmartGate
  • Kodiaq
      • Kodiaq
        Kodiaq
        Καλώς ήρθατε στο κόσμο του νέου KODIAQ
        • ​Το ολοκαίνουργιο SUV της SKODA, μεταφέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας
        • ​Κορυφαίοι χώροι, λειτουργικότητα και καινοτομία
        • Ανακαλύψτε νέους ορίζοντες
  • Superb
      • Superb
        Superb
        Επαναστατική σχεδίαση, κορυφαία άνεση και πρωτοποριακές δυνατότητες συνδεσιμότητας
        • Κυρίαρχο στην κατηγορία του σε εσωτερική ευρυχωρία και χώρο αποσκευών

        • Κορυφαίοι κινητήρες για απολαυστική και δυναμική οδήγηση

        • Πρωτοποριακά συστήματα ασφάλειας και άνεσης
      • Superb Combi
        Superb Combi
        Σαγηνευτική, δυναμική σχεδίαση με τεχνολογία αιχμής
        • Αποθηκευτικός χώρος με βασική χωρητικότητα 660 λίτρα

        • Πρωτοποριακά βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

        • Άνεση στο Maximum με το σύστημα δυναμικής ρύθμισης πλαισίου (DCC)

Παράδοση - Ιστορία

​Στις αρχές Δεκεμβρίου του 1895, ο μηχανικός Václav Laurin και ο βιβλιοπώλης Václav Klement, και οι δύο τους μανιώδεις λάτρεις του ποδηλάτου, ξεκίνησαν να κατασκευάζουν ποδήλατα δικής τους σχεδίασης, με την πατριωτική ονομασία Slavia, σαφέστατα επηρεασμένοι από το εθνικιστικό κλίμα που κυριαρχούσε στα τέλη του 19ου αιώνα. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1899, η εταιρεία Laurin & Klement Co. ξεκίνησε την παραγωγή μοτοσικλετών, οι οποίες πολύ σύντομα σημείωσαν μεγάλη επιτυχία και κατέκτησαν αρκετές νίκες σε αγώνες. Μετά από κάποιους αρχικούς πειραματισμούς στην αλλαγή του αιώνα, η παραγωγή μοτοσικλετών αντικαταστάθηκε σταδιακά από αυτοκίνητα μετά το 1905.
​Όπως και στην περίπτωση των μοτοσικλετών, το πρώτο αυτοκίνητο της Laurin & Klement Co., το Voiturette A, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, για να γίνει αργότερα το αρχέτυπο του κλασικού ευρωπαικού αυτοκινήτου. Χάρη στο μοντέλο αυτό, η Εταιρεία κατάφερε πολύ γρήγορα να κατακτήσει μια σταθερή θέση στην τότε αναπτυσσόμενη διεθνή αγορά αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει σύντομα να δραστηριοποιείται σε ευρεία κλίμακα. Ο όγκος της παραγωγής αυξήθηκε και, πολύ σύντομα, ξεπέρασε τα στενά πλαίσια της δυναμικότητας μιας ιδιωτικής επιχείρησης. Έτσι, το 1907, οι ιδρυτές της Εταιρείας ξεκίνησαν τη διαδικασία μετατροπής της σε συμμετοχική εταιρεία. Ο διεθνής χαρακτήρας των δραστηριοτήτων της SKODA άρχισε να γίνεται όλο και πιο σημαντικός. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής επεκτείνονταν συνεχώς και, μετά το 1914, η SKODA έλαβε μέρος στην παραγωγή αυτοκίνητων για τις ένοπλες δυνάμεις.

Με την οικονομική ανάπτυξη της χώρας, η κοινοπραξία με έναν ισχυρό βιομηχανικό εταίρο έγινε επιτακτική ανάγκη τη δεκαετία του 1920, με σκοπό την ενίσχυση και τον εκσυγχρονισμό της Εταιρείας, η οποία, την περίοδο εκείνη, παρήγε πάρα πολλούς τύπους επιβατικών αυτοκινήτων, φορτηγά, λεωφορεία, κινητήρες αεροσκαφών και γεωργικά μηχανήματα. Το 1925, ήρθε η συγχώνευση με την Pilsen SKODA Co., γεγονός που σηματοδότησε το τέλος της εμπορικής επωνυμίας Laurin & Klement. Στις αρχές της δεκαετίας του 1930, η επιχείρηση αυτοκινήτων οργανώθηκε ξανά ως ξεχωριστή συμμετοχική εταιρεία εντός του Ομίλου SKODA (Automobile Industry Co.). Μετά την αλλαγή αυτή, η νέα Εταιρεία δημιούργησε ένα νέο σημείο αναφοράς με παραγωγή του μοντέλου SKODA Popular.

​​Η Γερμανική κατοχή, από το 1939 έως το 1945, επέφερε σημαντική αναστάτωση στη μέχρι τότε εξελισσόμενη πορεία της εταιρείας, η οποία ενσωματώθηκε στη βιομηχανική δομή της Γερμανικής Αυτοκρατορίας. Το πρόγραμμα παραγωγής οχημάτων για πολίτες περιορίστηκε αμέσως και η παραγωγή στράφηκε σχεδόν αποκλειστικά στην κάλυψη των αναγκών της αυτοκρατορίας.

Στα πλαίσια της μεγάλης κλίμακας εθνικοποίησης που ξεκίνησε αμέσως μετά το τέλος του πολέμου, η Εταιρεία περιήλθε στο κράτος με την ονομασία AZNP, το 1946. Υπό τις συνθήκες των οικονομικοπολιτικών αλλαγών εκείνης της περιόδου, απέκτησε γρήγορα το μονοπώλιο στην παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων.

Βασιζόμενη στις παραδοσιακές παραγωγικές διαδικασίες και στην επιτυχία του παρελθόντος, η Τσεχοσλοβακική οικονομία κατάφερε να διατηρηθεί σε ένα σχετικά καλό επίπεδο για αρκετές δεκαετίες στη διάρκεια της μετα-σοσιαλιστικής περιόδου, παρά τις αλλαγές που επέφεραν η σχεδιασμένη οικονομία και οι προσπάθειες για ταχεία ανάπτυξη. Αυτή η καλή κατάσταση της οικονομίας τέθηκε υπό αμφισβήτηση στα τέλη της δεκαετίας του 1960, λόγω της εξέλιξης νέων τεχνολογιών στο δυτικό κόσμο. Η οριστική ανακοπή της οικονομικής ανάπτυξης επήλθε μετά τη δεκαετία του 1970, γεγονός που ασφαλώς επηρέασε και τον κατασκευαστή αυτοκινήτων Mladá Boleslav, παρά την ηγετική θέση της εταιρείας στην αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Η κατάσταση άρχισε να βελτιώνεται ξανά το 1987, όταν βγήκε στην παραγωγή η σειρά μοντέλων με την ονομασία Favorit.

​Μετά τις πολιτικές αλλαγές του 1989, στα πλαίσια των νέων οικονομικών συνθηκών στην αγορά, η Κυβέρνηση της Δημοκρατίας της Τσεχοσλοβακίας και η διοίκηση της SKODA άρχισαν να αναζητούν έναν ισχυρό ξένο εταίρο του οποίου η εμπειρία και οι επενδύσεις θα ήταν σε θέση να εξασφαλίσουν στην εταιρεία διεθνή ανταγωνιστικότητα σε μεγάλη κλίμακα. Το Δεκέμβριο του 1990, η Κυβέρνηση αποφάσισε να συνεργαστεί με το Γερμανικό Όμιλο Volkswagen. Η κοινοπραξία SKODA – Volkswagen ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στις 16 Απριλίου 1991 με την επωνυμία «SKODA a.s.», αποτελώντας έτσι την τέταρτη μάρκα του Ομίλου Volkswagen μαζί με τις VW, AUDI και SEAT.