• Νέο Citigo
      • Νέο Citigo
        Νέο Citigo
        Nέα μοντέρνα εμφάνιση και χαρακτηριστικά με την πρώτη ματιά
        • ​Νέο καπό, μάσκα εμπρός, προφυλακτήρες και φώτα ομίχλης
        • ​Ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 15”
        • Νέο πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι
      • Νέο Citigo 3-θυρο
        Νέο Citigo 3-θυρο
        Ένα simply clever και ευκίνητο μικρό αυτοκίνητο
        • ​Δυναμικό στυλ, 3-θυρο
        • ​Εύχρηστο και ευρύχωρο εσωτερικό
        • Οικονομικοί κινητήρες με 60hp & 68hp για οδήγηση στην πόλη
      • Νέο Citigo G-TEC
        Νέο Citigo G-TEC
        Ένα simply clever μικρό αυτοκίνητο, φιλικό στο περιβάλλον αλλά και στο πορτοφόλι
        • Λιγότερος θόρυβος, λιγότερες εκπομπές ρύπων

        • ​Οικονομικό καύσιμο – εξοικονόμιση χρημάτων
        • Ασφαλής λειτουργία – ασφαλής οδήγηση
  • Fabia
      • Fabia
        Fabia
        Ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγάλη προσωπικότητα
        • Σχεδίαση με καθαρές και ρευστές γραμμές, ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό για μια οικογένεια
        • ​Νέα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας και άνεσης, νέο σύστημα πολυμέσων
        • Νέα αποδοτικά μηχανικά σύνολα
  • Νέο Rapid
      • Νέο Rapid
        Νέο Rapid
        Ένα ολοκληρωμένο sedan με μοντέρνα τεχνολογία και χώρους για όλη την οικογένεια.
        • ​Εξοπλισμός υψηλής τεχνολογίας, όπως bi-xenon φώτα ή αυτόματη ρύθμιση φωτισμού
        • Συνδεσιμότητα σε προηγμένο επίπεδο – Smartlink+, Media Command και 2 θύρες usb στις πίσω θέσεις

        • Νέοι ισχυροί και οικονομικοί κινητήρες 1.0 TSI με 95hp και 110hp
      • Νέο Rapid Spaceback
        Νέο Rapid Spaceback
        Ένα στυλάτο hatchback με μοντέρνα τεχνολογία και χώρους για όλη την οικογένεια.
        • ​Εξοπλισμός υψηλής τεχνολογίας, όπως bi-xenon φώτα ή αυτόματη ρύθμιση φωτισμού
        • ​Συνδεσιμότητα σε προηγμένο επίπεδο – Smartlink+, Media Command και 2 θύρες usb στις πίσω θέσεις
        • Νέοι ισχυροί και οικονομικοί κινητήρες 1.0 TSI με 95hp και 110hp
  • Νέα Octavia
      • Νέα Octavia
        Νέα Octavia
        Η καρδιά της μάρκας στα καλύτερα της
        • ​Νέα σχεδιαστικά στοιχεία στο εμπρός και το πίσω μέρος
        • Πρωτοποριακή online υπηρεσία ŠKODA connect
        • ​Κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδηγού
      • Νέα Octavia RS
        Νέα Octavia RS
        Περισσότερη ισχύς, ασφάλεια και συνδεσιμότητα
        • 2.0 TDI diesel, διατίθεται και σε έκδοση 4Χ4

        • Νέα εξωτερική σχεδίαση, full-LED προβολείς φώτων, RS-σχεδιαστικές λεπτομέρειες

        • Κορυφαίας τεχνολογίας σύστηματα infotainment, συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδηγού
      • Νέα Octavia Combi
        Νέα Octavia Combi
        Η καρδιά της μάρκας στα καλύτερα της
        • Νέα σχεδιαστικά στοιχεία στο εμπρός και το πίσω μέρος
        • Πρωτοποριακή online υπηρεσία ŠKODA connect
        • Κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδηγού
      • Νέα Octavia Scout
        Νέα Octavia Scout
        Ένα δυναμικό αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις
        • Εκτός δρόμου στιλ σχεδίασης: Ασημένιας απόχρωσης προστατευτικά αμαξώματος, προστασία κινητήρα από κάτω και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος

        • ​2.0 TDI diesel 150hp,184hp, standard 4X4, μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο
        • Κορυφαίας τεχνολογίας σύστηματα υποβοήθησης οδηγού, καλή συμπεριφορά εκτός δρόμου και μεγάλη ικανότητα έλξης
  • Yeti
      • Yeti Outdoor
        Yeti Outdoor
        Ένα κομψό SUV με δυναμική σχεδίαση και off-road εξοπλισμό
        • Με διακόπτη λειτουργίας Off-Road σε τετρακίνητα αυτοκίνητα...
        • Προβολείς τοποθετημένοι σε ψηλό σημείο για μεγαλύτερη γωνία διαφυγής
        • Τεχνολογία SmartLink και SmartGate
  • Kodiaq
      • Kodiaq
        Kodiaq
        Καλώς ήρθατε στο κόσμο του νέου KODIAQ
        • ​Το ολοκαίνουργιο SUV της ŠKODA, μεταφέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας
        • ​Κορυφαίοι χώροι, λειτουργικότητα και καινοτομία
        • Εξερευνήστε νέους ορίζοντες
  • Superb
      • Superb
        Superb
        Επαναστατική σχεδίαση, κορυφαία άνεση και πρωτοποριακές δυνατότητες συνδεσιμότητας
        • Κυρίαρχο στην κατηγορία του σε εσωτερική ευρυχωρία και χώρο αποσκευών

        • Κορυφαίοι κινητήρες για απολαυστική και δυναμική οδήγηση

        • Πρωτοποριακά συστήματα ασφάλειας και άνεσης
      • Superb Combi
        Superb Combi
        Σαγηνευτική, δυναμική σχεδίαση με τεχνολογία αιχμής
        • Αποθηκευτικός χώρος με βασική χωρητικότητα 660 λίτρα

        • Πρωτοποριακά βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

        • Άνεση στο Maximum με το σύστημα δυναμικής ρύθμισης πλαισίου (DCC)
  • Karoq
      • Karoq
        Karoq
        Το νέο compact SUV
        • ​Full LED προβολείς φώτων και ψηφιακός πίνακας οργάνων
        • ​Off-road mode, τεχνολογικές καινοτομίες, ŠKODA Connect
        • Ευρύχωρο και με ευέλικτο εσωτερικό χάρη στα VarioFlex πίσω καθίσματα

ŠKODA Yeti Outdoor - Ασφάλεια

ŠKODA Yeti Outdoor


Εσείς οδηγείτε, εμείς σας φροντίζουμε

Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας - ESC

Το ESC (Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας), βοηθά τον οδηγό να αντιμετωπίσει κρίσιμες καταστάσεις, όταν το αυτοκίνητο αρχίζει να ολισθαίνει.

Η μονάδα ελέγχου συγκρίνει διαρκώς τρέχοντα δεδομένα που σχετίζονται με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, με τις αντίστοιχες προεπιλεγμένες τιμές. Όταν οι τιμές δεν συμφωνούν μεταξύ τους, η μονάδα ελέγχου ενεργεί αυτόματα για τη σταθεροποίηση του οχήματος.

Το πρόγραμμα ευστάθειας χρησιμοποιεί τις δυνατότητες του ABS, του ASR και άλλων ειδικών αισθητήρων. Αυτό αποτρέπει την ολίσθηση ή το μπλοκάρισμα των τροχών. Η αρχή λειτουργίας εστιάζει στον περιορισμό της ροπής κινητήρα και το φρενάρισμα του εσωτερικού πίσω τροχού σε περίπτωση υποστροφής ή του εξωτερικού μπροστινού τροχού σε περίπτωση υπερστροφής.

Το ESC προσφέρει σημαντική βοήθεια στον οδηγό, αλλά δεν μπορεί να υπερνικήσει τους νόμους της Φυσικής. Το ESC μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό μόνο εάν δεν έχει ξεπεραστεί το όριο πρόσφυσης, τουλάχιστον στους τροχούς που χρησιμοποιούνται για τη σταθεροποίηση του αυτοκινήτου.

Έξυπνο σύστημα τετρακίνησης

Για την τετρακίνηση 4x4 φροντίζει ο συμπλέκτης Haldex 5ης γενιάς, που εμπλέκει αυτόματα τη μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς για να εξασφαλίζει την ιδανική μετάδοση της ισχύος στο δρόμο. Ο έλεγχος πραγματοποιείται με τη βοήθεια της μονάδας ECU του συμπλέκτη Haldex και βασίζεται στα δεδομένα από τον κινητήρα, τους αισθητήρες ABS/ESC και τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού.

Η τετρακίνηση είναι πλήρως συμβατή με τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας (ABS, ESC) και προσαρμόζει διαρκώς τη ροπή που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.

Κατά την επιτάχυνση, οι πίσω τροχοί μεταφέρουν πιο αποτελεσματικά την ισχύ, ώστε ο συμπλέκτης Haldex να μεταφέρει όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς. Από την άλλη, στην οδήγηση με υψηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί εμπλέκονται μόνο όταν αυτό κριθεί απαραίτητο.

Σε περίπτωση παρέμβασης του ESC, η μονάδα ελέγχου ABS/ESC αναλαμβάνει τον έλεγχο του συμπλέκτη Haldex. Κατά το φρενάρισμα, δεν υπάρχει ανάγκη μεταφοράς ροπής στους πίσω τροχούς, έτσι ο συμπλέκτης τίθεται εκτός λειτουργίας.

Αερόσακοι

​Οι αερόσακοι αποτρέπουν την επαφή των σωμάτων των επιβατών με τα σταθερά τμήματα του αυτοκινήτου. Το νέο Yeti εξοπλίζεται με 7 αερόσακους σε όλες τις εκδόσεις.
Πλευρικοί αερόσακοι μπροστά
​Οι πλευρικοί αερόσακοι που τοποθετούνται στις πλαϊνές θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού, παρέχουν αποτελεσματική προστασία της λεκάνης, της κοιλιακής χώρας και του θώρακα σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης.

6 αερόσακοι + 1 αερόσακος γονάτων οδηγού

Βασικός σκοπός των 7 αερόσακων, πάντα με την πολύτιμη συμβολή των ζωνών ασφαλείας, είναι η προστασία των σωμάτων των επιβατών από την επαφή με οποιοδήποτε σκληρό τμήμα του αυτοκινήτου.
Αερόσακοι Οδηγού-Συνοδηγού
​Ο οδηγός προστατεύεται από τον μπροστινό αερόσακο στο τιμόνι, ενώ ο αερόσακος του συνοδηγού (με προαιρετική δυνατότητα απενεργοποίησης) είναι τοποθετημένος στο ταμπλό.
​Αερόσακοι κεφαλής
​Οι αερόσακοι κεφαλής καλύπτουν την επιφάνεια των πλαϊνών παραθύρων και την εσωτερική επιφάνεια του αυτοκινήτου μεταξύ των μπροστινών και των πίσω κολόνων. Προστατεύουν τα κεφάλια των επιβατών στις μπροστινές και πίσω θέσεις και παρέχουν κορυφαία ασφάλεια.
Αερόσακος γονάτων για τον οδηγό
​Ο αερόσακος γονάτων για τον οδηγό βρίσκεται τοποθετημένος στο κάτω μέρος του ταμπλό, κάτω από την κολόνα του τιμονιού, και προστατεύει τα πόδια του οδηγού σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης.

Ηλεκτρονικό Κλείδωμα Διαφορικού

Σε δρόμους με διαφορετική επιφάνεια σε κάθε πλευρά, π.χ. στεγνό οδόστρωμα στη μία πλευρά και πάγος ή χιόνι στην άλλη, θα εκτιμήσετε το Ηλεκτρονικό Κλείδωμα Διαφορικού EDL. Αυτό το σύστημα λειτουργεί σε συνεργασία με τους αισθητήρες ABS.

Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου λαμβάνει συνεχώς πληροφορίες από τους αισθητήρες ταχύτητας του ABS στους κινητήριους τροχούς. Εάν η μονάδα ECU ανιχνεύσει ολίσθηση σε έναν τροχό, εφαρμόζει την πίεση φρένων ώστε η ταχύτητα του τροχού να είναι αντίστοιχη με την ταχύτητα του δεύτερου τροχού που δεν ολισθαίνει. Ακόμα, η ροπή κατευθύνεται προς τον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση, ο οποίος μπορεί να μεταφέρει περισσότερη ισχύ.

Τα πλεονεκτήματα του EDL γίνονται περισσότερο αισθητά κατά την επιτάχυνση ή στην οδήγηση σε ανηφόρα με μειωμένη πρόσφυση σε έναν από τους κινητήριους τροχούς.

Σημεία συγκράτησης Isofix

Τα σημεία συγκράτησης Isofix στις πίσω θέσεις εξασφαλίζουν καλύτερη στήριξη των παιδικών καθισμάτων και την καλύτερη συγκράτησή τους στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος.

Τα πρόσθετα σημεία συγκράτησης στο χώρο αποσκευών μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την στερέωση του παιδικού καθίσματος με το σύστημα TopTether, το οποίο περιορίζει τις περιστροφικές κινήσεις του παιδικού καθίσματος γύρω από τον άξονα των σημείων συγκράτησης. Σε περίπτωση ατυχήματος, αυτό βοηθά στην επιβράδυνση της κίνησης του παιδιού προς τα μπροστά. Το TopTether διατίθεται συμπληρωματικά με το σύστημα Isofix.
 

Άκαμπτη δομή αμαξώματος

​Η υψηλής ποιότητας, άκαμπτη δομή του αμαξώματος αποτελεί τη βάση της ασφάλειας σε όλους τους τύπους συγκρούσεων. Για να επιτευχθεί η μεγάλη στιβαρότητα του μονοκόκ αμαξώματος ειδικά γύρω από την καμπίνα των επιβατών, χρησιμοποιούνται υλικά υψηλής αντοχής, που επιτρέπουν την ελάχιστη δυνατή παραμόρφωση.

Το μπροστινό και το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου εγγυώνται την μέγιστη απορρόφηση της ενέργειας στην περίπτωση πρόσκρουσης. Οι ειδικές βάσεις έδρασης του κινητήρα αποτρέπουν την εισχώρησή του στην καμπίνα των επιβατών. Σε περίπτωση σοβαρής πρόσκρουσης, ο κινητήρας γλιστρά κάτω από την καμπίνα των επιβατών, ώστε να μην δημιουργήσει κίνδυνο για κανέναν.

Η σχεδίαση της κολόνας τιμονιού περιορίζει την κίνηση του τιμονιού προς τον οδηγό σε περίπτωση μετωπικής πρόσκρουσης. Η τοποθέτηση των πεντάλ εξασφαλίζει την απομάκρυνσή τους σε περίπτωση πρόσκρουσης, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο τραυματισμών των ποδιών του οδηγού.
 

Άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας

Το ŠKODA Yeti παρέχει προστασία χωρίς συμβιβασμούς. Αυτό το SUV βραβεύθηκε με πέντε αστέρια στη δοκιμή πρόσκρουσης του Euro NCAP για τα υποδειγματικά χαρακτηριστικά ασφαλείας που διαθέτει. Εκτός από τα προαναφερόμενα συστήματα ασφαλείας, το Yeti Outdoor περιλαμβάνει στον βασικό ή τον προαιρετικό του εξοπλισμό και τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Το ABS αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών στο φρενάρισμα ανάγκης ή στο φρενάρισμα σε ολισθηρές επιφάνειες.
  • Το MSR αποτρέπει το μπλοκάρισμα των κινητήριων τροχών που μπορεί να συμβεί όταν ο οδηγός επιβραδύνει σε μία ομαλή επιφάνεια.
  • Αυξάνοντας την πίεση πέδησης, το σύστημα υποβοήθησης πέδησης βοηθά τον οδηγό στις περιπτώσεις που είναι αναγκαίο ένα φρενάρισμα πανικού. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική μείωση της απόστασης πέδησης.
  • Το ASR εξασφαλίζει την ομαλή εκκίνηση και επιτάχυνση στις ολισθηρές επιφάνειες, χωρίς να χάνουν την πρόσφυσή τους οι τροχοί.
  • Ο Έλεγχος Πίεσης Ελαστικών ενημερώνει κάθε στιγμή τον οδηγό για την πίεση αέρα των ελαστικών.
  • Το προαιρετικό σύστημα ελέγχου κρατήματος σε ανηφόρα βοηθά τον οδηγό να ξεκινήσει με ασφάλεια στην ανηφόρα. Το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα σε κλίσεις πάνω από 5% και επιτρέπει την ασφαλή εκκίνηση χωρίς τη χρήση του χειρόφρενου. Το σύστημα αποτρέπει την ακινητοποίηση ή την κύλιση του αυτοκινήτου προς τα πίσω.
  • Για το τετρακίνητο ŠKODA Yeti διατίθεται ένα σύστημα υποβοήθησης οδήγησης σε κατηφόρα. Το προηγμένο σύστημα διαχείρισης λειτουργίας του κινητήρα χρησιμοποιεί την ενέργεια επιβράδυνσης του κινητήρα για την ασφαλή και ελεγχόμενη οδήγηση σε κατηφόρα. Ο οδηγός μπορεί να κινηθεί άνετα και με ασφάλεια σε κατηφορικές διαδρομές, διατηρώντας σταθερή την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
  • Η προαιρετική Υποβοήθηση Ενεργοποίησης Οδηγού προειδοποιεί τον οδηγό του ŠKODA Yeti για επικείμενη κόπωση. Το σύστημα αναλύει τη συμπεριφορά οδήγησης για να αξιολογήσει τη συγκέντρωση του οδηγού. Εάν το σύστημα εντοπίσει κάποια απόκλιση από την κανονική συμπεριφορά οδήγησης, αυτόματα συμπεραίνει ότι η συγκέντρωση του οδηγού έχει μειωθεί και προβάλλει μία οπτική προειδοποίηση με το παρακάτω μήνυμα: "Διαπιστώθηκε κόπωση – παρακαλώ κάντε ένα διάλειμμα".