5 Αστέρια για το KAROQ

Το SKODA KAROQ κατακτά πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP

Το SKODA KAROQ κατακτά πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP

10. 11. 2017

Εξαιρετική επίδοση για το νέο SKODA KAROQ, σύμφωνα με τα πρόσφατα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο Euro NCAP, o ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός δοκιμών ασφάλειας για τα νέα αυτοκίνητα.

Εξαιρετική επίδοση για το νέο SKODA KAROQ, σύμφωνα με τα πρόσφατα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο Euro NCAP, o ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός δοκιμών ασφάλειας για τα νέα αυτοκίνητα. Το καινούργιο compact SUV της SKODA απέσπασε την κορυφαία διάκριση των πέντε αστέρων, η οποία το καθιστά και επίσημα ως ένα από τα ασφαλέστερα SUV στον κόσμο! Κάτι αναμενόμενο, καθώς το SKODA KAROQ διαθέτει συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που συνήθως εξοπλίζουν αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών.

​Στην κατηγορία προστασίας ενήλικων επιβατών, το SKODA KAROQ σημείωσε πάρα πολύ καλή επίδοση, με βαθμολογία 93%. Ειδικότερα, ο Euro NCAP υπογράμμισε την αποτελεσματική προστασία του αυχένα και της σπονδυλικής στήλης των επιβατών του KAROQ στις οπίσθιες συγκρούσεις.

Το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης του νέου compact SUV αποδείχθηκε πολύ αξιόπιστο στις δοκιμές σε χαμηλές ταχύτητες σε αστικό περιβάλλον, αποτρέποντας σχεδόν όλες τις συγκρούσεις. Επιπρόσθετα, το SKODA KAROQ βαθμολογήθηκε με άριστα στην προστασία των ποδιών των πεζών, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση και στην προστασία της κεφαλής τους.

Μετά την αντίστοιχη εξαιρετική επίδοση του SKODA KODIAQ, νωρίτερα μέσα στο 2017, το SKODA KAROQ είναι το δεύτερο όχημα της μάρκας που κατακτά πέντε αστέρια τη χρονιά που διανύουμε. Η SKODA είναι σήμερα ένας από τους λίγους κατασκευαστές αυτοκινήτων που μπορεί να υπερηφανεύεται ότι όλη η γκάμα της έχει βαθμολογηθεί με πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP.

Το KAROQ οφείλει την κορυφαία παθητική του ασφάλεια στην υψηλή στρεπτική ακαμψία του, τις εκτενείς ζώνες παραμόρφωσης, στην εξαιρετικά ασφαλή καμπίνα επιβατών και τη χρήση χάλυβα υψηλής και υπερ-υψηλής αντοχής, για παράδειγμα στις πλευρικές δοκούς. Επιπλέον, το compact SUV διαθέτει επτά αερόσακους στο βασικό του εξοπλισμό: αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς, αερόσακους κεφαλής και αερόσακο γονάτων οδηγού. Τα παιδικά καθίσματα μπορούν να στερεωθούν χρησιμοποιώντας Top-Tether ή το σύστημα Isofix, το οποίο επίσης είναι διαθέσιμο για το κάθισμα του συνοδηγού. Σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης, τα ειδικά σχεδιασμένα προσκέφαλα (WOKS = Whiplash Optimized Headrests) μειώνουν τον κίνδυνο αυχενικού τραυματισμού για οδηγό και συνοδηγό. Το προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών σφίγγει επίσης τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας σε περίπτωση σύγκρουσης και κλείνει οποιαδήποτε ανοικτά παράθυρα συμπεριλαμβανομένης της ηλιοροφής. Και αυτό το σύστημα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.

Το SKODA KAROQ είναι εξοπλισμένο με μεγάλο αριθμό από κάμερες, ραντάρ και αισθητήρες. Στο εμπρός μέρος υπάρχει ραντάρ το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, με αναγνώριση πεζού, το οποίο συμβάλλει στην πρόληψη ατυχημάτων.

Άλλα συστήματα ασφαλείας του SKODA KAROQ περιλαμβάνουν προσαρμοζόμενο σταθεροποιητή ταχύτητας, υποβοήθηση διατήρησης του αυτοκινήτου στη λωρίδα, λειτουργία αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, λειτουργία κλήσης έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση κόπωσης οδηγού.

Ο Euro NCAP, με έδρα στο Βέλγιο και έτος ίδρυσης το 1997, είναι ένας οργανισμός στον οποίο συμμετέχουν ευρωπαϊκά υπουργεία μεταφορών, εθνικές λέσχες αυτοκινήτου και ασφαλιστικές εταιρείες. Διεξάγει εκτενείς δοκιμές σύγκρουσης σε νέα μοντέλα και στη συνέχεια αξιολογεί την ασφάλεια των οχημάτων με βάση τα διαθέσιμα συστήματα ασφαλείας. Ο Euro NCAP ιδρύθηκε το 1997. Τα τελευταία χρόνια, οι διαδικασίες δοκιμών έχουν γίνει όλο και πιο απαιτητικές και σήμερα περιλαμβάνουν διάφορα σενάρια σύγκρουσης. Ενώ αρχικά αξιολογούντο μόνο τα αποτελέσματα των δοκιμών σύγκρουσης, πλέον και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας λαμβάνονται υπ’ όψιν στη συνολική βαθμολογία.

Οι δοκιμές του Euro NCAP καλύπτουν τις εξής κατηγορίες: προστασία ενήλικων επιβατών, προστασία παιδιών επιβατών, προστασία πεζών και αξιολόγηση επικουρικών συστημάτων ασφάλειας. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών κάθε αυτοκίνητο βαθμολογείται σε κάθε κατηγορία, με κάποιο ποσοστό επί τοις εκατό είτε με βαθμούς.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Όλα τα Νέα