ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙ

Η ŠKODA στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

Η ŠKODA στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

2. 10. 2018

Η νέα εποχή ŠKODA, ένας νέος, ψηφιακός κόσμος αποκαλύπτεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

• Η νέα εποχή ŠKODA, ένας νέος, ψηφιακός κόσμος αποκαλύπτεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

• ŠKODA VISION RS – εικόνα από το μέλλον που συνδυάζει το δυναμικό με το ανατρεπτικό

• ŠKODA KODIAQ RS – το πρώτο SUV που θα φέρει το σήμα RS

• SPORTLINE και SCOUT – οι νέες εκδόσεις στη γκάμα του ŠKODA KAROQ

• ŠKODA OCTAVIA G-TEC – με περισσότερη ισχύ και την οικονομία που προσφέρει το φυσικό αέριο (CNG)

Η ŠKODA έχει κυρίαρχη παρουσία στο εφετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Ο στόχος, εξ αρχής, ήταν να επικοινωνήσει η μάρκα όχι μόνο όλα τα νέα της μοντέλα αλλά και τη νέα φιλοσοφία, το νέο design, να δοθεί η ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν τη νέα εποχή ŠKODA. Για το λόγο αυτό έχει δημιουργηθεί ένας ιδιαίτερος εκθεσιακός χώρος, μέσα στο περίπτερο, που ονομάζεται «User Experience», όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν μία μοναδική πλήρως ψηφιοποιημένη και εξατομικευμένη εμπειρία. Μέσα από το πρωτότυπο VISION RS η ŠKODA παρουσιάζει τον προπομπό ενός μελλοντικού κόμπακτ μοντέλου και ταυτόχρονα το επόμενο στάδιο εξέλιξης της σειράς RS. Η τελευταία ενισχύεται από το KODIAQ RS, το πρώτο SUV της ŠKODA υψηλών επιδόσεων. Οι εκδόσεις SPORTLINE & SCOUT εμπλουτίζουν περαιτέρω τη γκάμα του δημοφιλούς ŠKODA KAROQ. Η ŠKODA OCTAVIA G-TEC είναι ακόμη πιο ισχυρή και προσφέρει ασυναγώνιστο κόστος χρήσης και απόλυτη φιλικότητα προς το περιβάλλον χάρη στη λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG).

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2018 (από τις 2 έως τις 14 Οκτωβρίου) η ŠKODA επιδεικνύει πώς ο οδηγός και το αυτοκίνητο αποκτούν ολοένα και πιο στενή συνδεσιμότητα. Στο περίπτερο της ŠKODA οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τεχνολογίες και υπηρεσίες που καθιστούν ευκολότερη την καθημερινή κινητικότητα σήμερα και στο μέλλον.

Στο χώρο «User Experience» οι επισκέπτες μπορούν να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό είδωλο (avatar) και να διαμορφώσουν το προσωπικό και ψηφιακό τους alter ego. Χρησιμοποιώντας βίντεο μικρής διάρκειας, το avatar οδηγεί τον επισκέπτη σε μια φανταστική ημέρα η οποία διευκολύνεται από διάφορες καινοτομίες και υπηρεσίες κινητικότητας χάρη στο ŠKODA AUTO DigiLab.

Μια ματιά στο μέλλον με το ŠKODA VISION RS

Το πρωτότυπο ŠKODA VISION RS εκφράζει την προσέγγιση της ŠKODA για τα μελλοντικά σπορ μοντέλα καθώς και για ένα αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας. Το ŠKODA VISION RS συνδυάζει τη δυναμική και την αισθητική μιας νέας γλώσσας σχεδίασης με ένα υψηλό βαθμό βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων ανακυκλώσιμα ανθρακονήματα και υλικά vegan. Εκτός από τα ανθρακονήματα, ένα υλικό γνωστό από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, στο εσωτερικό κυριαρχούν κινούμενα και φωτιζόμενα, ειδικά κατεργασμένα και κομμένα κρύσταλλα. Το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης διασφαλίζει δυναμική οδήγηση και υψηλή αποδοτικότητα. Το υβριδικό plug-in πρωτότυπο συνδυάζει έναν κινητήρα 1,5 λίτρων (110 kW / 150 PS) με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και συνδυαστική ισχύ στα 180 kW (245 PS). Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις στα 33 γρμ./χλμ. και υπογραμμίζουν την αποδοτικότητα του συστήματος πρόωσης. Το ŠKODA VISION RS μπορεί να κινηθεί για έως 70 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια και δίχως να εκπέμπει ρύπους.

Το ŠKODA KODIAQ RS είναι το πρώτο SUV της σειράς RS

Το νέο ŠKODA KODIAQ RS πολύ σύντομα θα μπει στην παραγωγή. Αυτό είναι το πρώτο SUV με το νέο κόκκινο λογότυπο RS, αλλά και αυτό που εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα στην ιστορία της ŠKODA ισχύος 176 kW (240 PS). Απολαμβάνοντας την επίδοση των 9’ 29,84’’ και τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου επταθέσιου SUV που έχει περάσει από την πίστα του Nürburgring, το ŠKODA KODIAQ RS έχει αποδείξει τις σπορ ικανότητες του πολύ νωρίτερα από την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Παρίσι. Το ŠKODA KODIAQ RS διαθέτει συγκεκριμένα RS χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των νέων προφυλακτήρων και των μαύρων στιλπνών στοιχείων όπως η γρίλια της μάσκας, τα περιγράμματα στα παράθυρα και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και στους full LED προβολείς. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα τετρακίνησης, την ενεργητική προσαρμοζόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC) και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης.

Το KODIAQ RS είναι επίσης το πρώτο ŠKODA που διαθέτει στάνταρ τροχούς 20 ιντσών και το νέο σύστημα ενίσχυσης ήχου Dynamic Sound Boost. Το εσωτερικό τονίζεται από τα σπορ καθίσματα ντυμένα με διάτρητη Alcantara® και ειδικό δέρμα, καθώς και το ψηφιακό πίνακα οργάνων (virtual cockpit).

ŠKODA KAROQ SPORTLINE με βενζινοκινητήρα ισχύος 190 PS

To νέο ŠKODA KAROQ SPORTLINE έχει επίσης σπορ δυναμική εμφάνιση. Το δημοφιλές κόμπακτ SUV εμπλουτίζεται για πρώτη φορά με αυτή την έκδοση και αποκλειστικά με τον κινητήρα 2.0 TSI (140 kW/ 190 PS). Ως SPORTLINE, η ελκυστική σχεδίαση του KAROQ είναι ακόμη πιο θελκτική με πολλά μαύρα στοιχεία να τονίζουν τη δυναμική του παρουσία. Τα μαύρα σπορ καθίσματα με την πρωτότυπη υφασμάτινη επένδυση και τις όμορφες - σε αντίθεση - ασημένιες ραφές ενισχύουν την σπορ αίσθηση στο εσωτερικό. Το ŠKODA KAROQ SPORTLINE είναι διαθέσιμο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δυο κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου με ισχύ 110 kW (150 PS) ή 140 kW (190 PS).

Το ŠKODA KAROQ SCOUT είναι έτοιμο για περιπέτειες

Το ŠKODA KAROQ SCOUT αναλαμβάνει τον ρόλο του νέου περιπετειώδους μοντέλου της γκάμας του KAROQ. Αυτή η νέα εκτός δρόμου έκδοση με την πιο σπορ και δυναμική εμφάνιση θα προσφέρεται στάνταρ με σύστημα τετρακίνησης για όλες τις εκδόσεις κινητήρων. Τα χρώματος ασημί πλαστικά στοιχεία παρέχουν περιμετρική προστασία για το κομψό αμάξωμα τόσο στην πόλη όσο και στα σκληρότερα εδάφη. Χρωματικές λωρίδες περιβάλλουν τη γρίλια της μάσκας και τα πλαίσια των παραθύρων. Κάτω από τα τονισμένα τόξα των τροχών, η SCOUT έκδοση συνδυάζεται με τροχούς αλουμινίου 18 ιντσών ή προαιρετικά με 19 ίντσες. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά Piano Black, διακοσμητικές λωρίδες σε σκούρο ανθρακί και καθίσματα με νέες επενδύσεις με κοντράστ ραφές. Οι δύο κινητήρες πετρελαίου αποδίδουν 110 kW (150 PS) ή 140 kW (190 PS) ενώ ο κινητήρας βενζίνης 1.5 TSI αποδίδει 110 kW (150 PS).

Καινοτόμες υπηρεσίες μετακίνησης

Χαρακτηριστικό παράδειγμα των υπηρεσιών μετακίνησης αποτελεί η συνεχώς αναπτυσσόμενη πλατφόρμα διαμοιρασμού (car-sharing) HoppyGo που είναι μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρει μια ευέλικτη μορφή μετακίνησης που μπορεί εύκολα να προγραμματισθεί από μία εφαρμογή smartphone.

Επιπλέον της εφαρμογής ŠKODA Connect, οι οδηγοί μοντέλων ŠKODA μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία ŠKODA Connect Alexa για να ενημερώνονται σχετικά με το αυτοκίνητό τους, προχωρώντας σε απλές ερωτήσεις στην Amazon Alexa Voice Service και ενώ π.χ. κάθονται αναπαυτικά στο καναπέ του σπιτιού τους. Οι ερωτήσεις μπορούν να αφορούν στο αν οι πόρτες του αυτοκινήτου είναι κλειδωμένες ἠ αν τα παράθυρα είναι κλειστά, για τα αποθέματα καυσίμου, για την θέση στάθμευσης του ŠKODA τους κ.α..

Από την άλλη, η ενσωμάτωση του Smart Home επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν ανά πάσα στιγμή τη διασυνδεμένη κατοικία τους μέσα από το ŠKODA τους. Έτσι οι οδηγοί ŠKODA μπορούν εύκολα να ελέγχουν την κατάσταση των διαφόρων συσκευών Smart Home - για παράδειγμα, αν τα φώτα ή τα παράθυρα στην κουζίνα είναι κλειστά.

Περισσότερη ισχύς και μεγαλύτερη CNG αυτονομία για τη ŠKODA OCTAVIA G-TEC

Η ŠKODA OCTAVIA G-TEC εφοδιάζεται με ένα νέο ισχυρότερο 1.5 TSI (96 kW / 130 PS). Η τροφοδοσία με CNG μειώνει κατά περίπου 25% τις εκπομπές CO2 σε σχέση με την βενζίνη. Επιπλέον εκπέμπονται σημαντικά λιγότερα οξείδια του αζώτου (NOx) καθώς και μικροσωματίδια. Η OCTAVIA G-TEC θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στην έκδοση αμαξώματος COMBI και στα επίπεδα εξοπλισμού Active, Ambition και Style. Πληρούνται οι τρέχουσες προδιαγραφές EU6d-TEMP και επιτυγχάνεται μία αυτονομία 480 χιλιομέτρων καταναλώνοντας το απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον φυσικό αέριο. Οι τρεις δεξαμενές CNG έχουν συνδυασμένη συνολική χωρητικότητα 17,7 κιλών. Μια δεξαμενή βενζίνης 11,8 λίτρων εξασφαλίζει την κίνηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού φυσικού αερίου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Όλα τα Νέα