ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

After Sales

Στο αυτοκίνητό μου χρειάζεται να γίνουν εργασίες συντήρησης/επισκευής. Πού μπορώ να απευθυνθώ;

Το σύνολο του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών ŠKODA Service της Kosmocar εργάζεται υπεύθυνα, λαμβάνει υπόψη και συμμορφώνεται πλήρως με όλες τις οδηγίες της πολιτείας σχετικές με το COVID-19. Αν έχετε οποιοδήποτε ερώτημα ή αν στο αυτοκίνητό σας χρειάζεται να γίνουν άμεσα οι εργασίες συντήρησης, απευθυνθείτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service της επιλογής σας μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης ŠKODA Service δεν είναι διαθέσιμος, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ŠKODA εδώ.

 

Έχει επέλθει ο χρόνος για τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης/επισκευής στο αυτοκίνητό μου. Μπορώ να επισκεφθώ το συνεργείο ή μπορεί να καθυστερήσει η πραγματοποίηση τους;

Aν στο αυτοκίνητό σας χρειάζεται να γίνουν άμεσα εργασίες συντήρησης ή επισκευής παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ŠKODA Service της επιλογής σας, για να οριστεί το σχετικό ραντεβού και να συζητήσετε τη δυνατότητα καθυστέρησης πραγματοποίησης των εργασιών. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Service δεν είναι διαθέσιμος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ŠKODA εδώ.

 

Μία προειδοποιητική λυχνία είναι ενεργή στην οθόνη πληροφοριών του αυτοκινήτου μου. Πρέπει να επισκεφτώ τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service;

Αν οποιαδήποτε προειδοποιητική λυχνία έχει ενεργοποιηθεί με κόκκινο χρώμα στην οθόνη πληροφοριών του αυτοκινήτου σας, παρακαλούμε ακινητοποιήστε άμεσα το όχημα και καλέστε την οδική βοήθεια ŠKODA ASSISTANCE στο 210 99 51 255. Σε περίπτωση που η ένδειξη έχει ενεργοποιηθεί με κίτρινο χρώμα επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ŠKODA Service της επιλογής σας. Σε περίπτωση που δεν αναγνωρίζετε την ένδειξη τη λυχνίας που έχει ενεργοποιηθεί, ελέγξτε το εγχειρίδιο χρήσης του οχήματός σας ή συμβουλευτείτε την εφαρμογή ŠKODA Connect Lite. Εάν για οποιοδήποτε λόγο η επικοινωνία με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ŠKODA Service της επιλογής σας δεν είναι εφικτή, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ŠKODA εδώ.

 

Ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των εργασιών που πρέπει να γίνουν στο αυτοκίνητό μου λόγω του COVID19;

Λόγω της παρούσας κατάστασης και των οδηγιών για την προστασία της ανθρώπινης υγείας έναντι του ιού, ενδέχεται να υπάρξουν χρονικές καθυστερήσεις στη συντήρηση/επισκευή του αυτοκινήτου σας. Παρακαλούμε πολύ όπως επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ŠKODA Service της επιλογής σας, για να ενημερωθείτε πλήρως για το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση των εργασιών στο αυτοκίνητό σας. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης ŠKODA Service δεν είναι διαθέσιμος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ŠKODA εδώ.

 

Υγιεινή & Ασφάλεια

Ποια είναι τα μέτρα που έχει λάβει το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών ŠKODA Service για τη μη εξάπλωση του ιού COVID19 και για την προστασία των εργαζομένων τους;

Κατανοούμε πλήρως το ερώτημά σας και σας ενημερώνουμε ότι το σύνολο του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών ŠKODA Service της Kosmocar ακολουθεί τα γενικά προληπτικά μέτρα που έχει εξαγγείλει η πολιτεία για την αντιμετώπιση του COVID19, με στόχο την προστασία πελατών, εργαζομένων και της ευρύτερης κοινότητας. Εάν έχετε οποιοδήποτε ερώτημα επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ŠKODA εδώ.

 

Πρέπει να επισκεφθώ το συνεργείο για εργασίες που πρέπει να γίνουν στο αυτοκίνητο μου, αλλά θα ήθελα να αποφύγω την προσωπική επαφή (face to face).

Aν στο αυτοκίνητό σας χρειάζεται να γίνουν άμεσα εργασίες συντήρησης ή επισκευής παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ŠKODA Service της επιλογής σας, για να ορίσετε πρώτα το σχετικό ραντεβού. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγουμε το συγχρωτισμό των πελατών στο χώρο του συνεργείου, ακολουθώντας με τη σειρά μας τα προληπτικά μέτρα αποφυγής εξάπλωσης του ιού. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης ŠKODA Service δεν είναι διαθέσιμος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ŠKODA εδώ.

 

Έχετε λάβει υπόψη τις περιπτώσεις συντήρησης / επισκευής οχημάτων ιατρικής βοήθειας ή έκτακτης ανάγκης;

Το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών ŠKODA Service είναι σε θέση ετοιμότητας και λειτουργίας, δίνοντας προτεραιότητα στις βασικές συντηρήσεις και επισκευές οχημάτων, όπως Ασθενοφόρων, οχημάτων της Αστυνομίας και των φορέων Υγείας κλπ.

 

Εγγυήσεις

Έχει τεθεί σε ισχύ η επέκταση εγγύησης οχημάτων και αν ναι ποια καλύπτονται;

Λόγω της τρέχουσας κατάστασης, η ŠKODA αποφάσισε την επέκταση της διάρκειας εγγύησης για τρεις (3) επιπλέον μήνες για τα αυτοκίνητα εκείνα όπου η εργοστασιακή τους εγγύηση λήγει ή έχει λήξει το χρονικό διάστημα από 1η Μαρτίου 2020 έως τις 31 Μαΐου 2020. Παρακαλούμε πολύ σημειώστε ότι ο αριθμός χιλιομέτρων της εργοστασιακής εγγύησης δεν μεταβάλλεται.


Τι ισχύει σε περιπτώσεις που δεν θα μπορέσουν να πραγματοποιηθούν εργασίες στο όχημα στο χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, λόγω μη διαθεσιμότητας του Εξουσιοδοτημένου Συνεργάτη ŠKODA Service;

Οποιαδήποτε ζητήματα που κανονικά θα καλύπτονταν από την εγγύηση του οχήματος και δεν μπόρεσαν να πραγματοποιηθούν για λόγους μη διαθεσιμότητας του Εξουσιοδοτημένου Συνεργάτη Service θα καλυφθούν, υπό τον όρο ότι έχετε αναφέρει το θέμα στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ŠKODA Service εντός της περιόδου εγγύησης. Παρακαλούμε πολύ σημειώστε ότι οι υπάρχουσες περίοδοι εγγύησης δεν πρόκειται να επεκταθούν.

 

Πώς αποδεικνύεται ότι έχει γίνει η επικοινωνία με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ŠKODA Service εντός της περιόδου εγγύησης;

Αν ο Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης ŠKODA Service δεν είναι διαθέσιμος λόγω του COVID-19 και επομένως δεν μπορείτε να αναφέρετε το όποιο ζήτημα, στείλτε e-mail στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Kosmocar στη διεύθυνση customercare@kosmocar.gr γράφοντας το μήνυμα «ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ», τον «ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ» του αυτοκινήτου σας στη γραμμή θέματος, καθώς επίσης και τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ŠKODA Service της επιλογής σας στο κυρίως κείμενο του e-mail. Θα καταγράψουν το αίτημά σας και θα το μεταβιβάσουν στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service, μόλις αυτός είναι διαθέσιμος.

 

Βάσει του προγράμματος service του οχήματός μου πρέπει να γίνουν οι εργασίες συντήρησης, αλλά για λόγους προστασίας της υγείας μου, είμαι σε οικειοθελή αυτοπεριορισμό. Εάν δεν πραγματοποιηθούν οι εργασίες συντήρησης επηρεάζεται η εγγύηση του οχήματος μου;

Σας ευχαριστούμε και σας συγχαίρουμε για την υπεύθυνη στάση σας σχετικά με την προστασία της δική σας υγείας και της υγείας όλης της κοινότητας. Μία μικρή καθυστέρηση στο χρόνο πραγματοποίησης των εργασιών συντήρησης δεν ακυρώνει αυτόματα την εγγύηση του αυτοκινήτου σας. Είναι πολύ σημαντικό όμως να επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ŠKODA Service της επιλογής σας και να συζητήσετε διάφορες εναλλακτικές, έτσι ώστε εάν κριθεί απαραίτητο, εσείς να μην χρειαστεί να επισκεφτείτε το χώρο του συνεργείου.

 

Πωλήσεις/Παραδόσεις νέων αυτοκινήτων

Η παρούσα κατάσταση θα καθυστερήσει την παράδοση του αυτοκινήτου μου;

Δεδομένων των πρωτόγνωρων συνθηκών που βιώνουμε και με γνώμονα τόσο τις οδηγίες της πολιτείας όσο και το αίσθημα ευθύνης που χαρακτηρίζει τη μάρκα ŠKODA , οι προγραμματισμένες αφίξεις και παραδόσεις των αυτοκινήτων ενδέχεται να καθυστερήσουν. Για να ενημερωθείτε για το στάδιο της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο ŠKODA της Kosmocar ή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ŠKODA εδώ. Σας διαβεβαιώνουμε ότι είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με το εργοστάσιο της ŠKODA για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση για το αυτοκίνητό σας.

 

Πώς μπορώ να προχωρήσω τώρα σε παραγγελία νέου αυτοκινήτου;

Μπορείτε στο χρόνο που εσείς επιθυμείτε να επισκεφθείτε το site μας www.skoda.gr, να διαμορφώσετε το νέο σας αυτοκίνητο και να αποστείλετε τη διαμόρφωσή σας μέσω e-mail στον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο της επιλογής σας. Ο εν λόγω έμπορος θα επικοινωνήσει μαζί σας, έτσι ώστε να συζητήσετε την ακριβή διαδικασία καταχώρησης της παραγγελίας του νέου σας αυτοκινήτου. Φυσικά, μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ŠKODA εδώ.