Αυτή η σελίδα είναι συμπληρωματική της προηγούμενης. Κάντε click για να επιστρέψετε.

Όλες οι λεπτομέρειες που ψάχνετε

OCTAVIA COMBI iV ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Διαστάσεις αυτοκινήτου

 

Ασφάλεια

Λειτουργίες ασφαλείας

Η ŠKODA OCTAVIA COMBI COMBI iV έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς. Εκτός από τα συστήματα ασφαλείας που περιγράφηκαν ήδη, διατίθενται οι εξής λειτουργίες ως βασικός ή προαιρετικός εξοπλισμός:

› Σημεία αγκύρωσης Isofix και Top tether για τη στερέωση ενός παιδικού καθίσματος στα εξωτερικά καθίσματα της δεύτερης σειράς. Isofix διατίθεται επίσης για το μπροστινό κάθισμα.
› Σε αντίθεση με τον έλεγχο πορείας (Cruise Control) που διατηρεί μια ορισμένη ταχύτητα, ο περιορισμός ταχύτητας επιτρέπει στον οδηγό να οδηγεί έως μια οποιαδήποτε ταχύτητα, αλλά όχι πάνω από αυτή, την προκαθορισμένη τιμή.
› Το ABS εμποδίζει το μπλοκάρισμα των τροχών κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος κινδύνου ή κατά το φρενάρισμα σε ολισθηρές επιφάνειες.
› Αυξάνοντας την πίεση πέδησης, το HBA βοηθά τον οδηγό σε καταστάσεις στις οποίες απαιτείται φρενάρισμα κινδύνου. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική μείωση της απαιτούμενης απόστασης πέδησης.
› Το EBD βελτιστοποιεί αυτόματα την πίεση πέδησης και τη γενική ισοκατανομή της πέδησης και αποτρέπει το μπλοκάρισμα των πίσω τροχών.
› Το MSR εξουδετερώνει την ενέργεια κλειδώματος των κινητήριων τροχών που μπορεί να συμβεί όταν ο οδηγός επιβραδύνει σε λεία επιφάνεια.
› Το ASR διασφαλίζει ομαλή εκκίνηση και επιτάχυνση χωρίς σπινάρισμα των τροχών σε ολισθηρές επιφάνειες.
› Το EDL βοηθά κατά την επιτάχυνση ή την οδήγηση σε κατηφόρα με χαμηλή τριβή κάτω από έναν κινητήριο τροχό.
› Το TSA λειτουργεί όταν το όχημα εξοπλίζεται με έναν γνήσιο μηχανισμό ρυμούλκησης με τη δική του μονάδα ελέγχου. Το σύστημα λειτουργεί σύμφωνα με την αρχή πέδησης ενός ή περισσοτέρων τροχών και ταυτόχρονα μείωσης της ροπής κινητήρα, αναλόγως των αναγκών. Το σύστημα TSA επεμβαίνει και συμβάλλει στη σταθεροποίηση του οχήματος και της ρυμούλκας.
› Το XDS+ βοηθά τον οδηγό σε απότομες στροφές και διασφαλίζει ότι το όχημα θα συμπεριφέρεται ουδέτερα κατά τη δυναμική οδήγηση σε στροφές. Τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ουσιαστικά προσομοιώνουν την παρουσία ενός διαφορικού αυτόνομου κλειδώματος για τη βελτίωση της πρόσφυσης και των δυναμικών χαρακτηριστικών στις στροφές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να στρίβει με πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια και φυσικότητα από πριν.
› Η Παρακολούθηση Πίεσης Ελαστικών TPM+ διατηρεί τον οδηγό συνεχώς ενήμερο για τις πιέσεις των ελαστικών.
› Ο προαιρετικός Έλεγχος Συγκράτησης σε Ανηφόρα βοηθά τους οδηγούς για την ασφαλή εκκίνηση σε ανηφόρα. Το σύστημα ενεργοποιείται σε κλίσεις πέντε μοιρών ή περισσότερο και διασφαλίζει εύκολη και ασφαλή εκκίνηση σε ανηφόρα χωρίς τη χρήση του χειρόφρενου. Το σύστημα συγκρατεί το αυτοκίνητο από το να κυλήσει προς τα πίσω ή από το να σβήσει.
› Τα αναλάμποντα φώτα φρένων μειώνουν τον κίνδυνο σύγκρουσης στο πίσω μέρος, ειδικά κατά την προσέγγιση σημείων κυκλοφοριακής συμφόρησης σε αυτοκινητοδρόμους ή κατά το απότομο φρενάρισμα μπροστά από ένα απρόσμενο εμπόδιο.

Σύστημα μετάδοσης κίνησης

Plug-in υβριδική κίνηση

Η ŠKODA OCTAVIA COMBI iV χρησιμοποιεί προηγμένη plug-in υβριδική τεχνολογία που συνδέει τον συμβατικό βενζινοκινητήρα 1.4 TSI/154 HP με έναν ηλεκτροκινητήρα 114 HP που παρέχει αμιγή ηλεκτροκίνηση και υβριδική λειτουργία που συνδυάζει και τους δύο κινητήρες. Από κοινού παράγουν συνολική ισχύ 201 HP και μέγιστη ροπή στρέψης 350 Nm.

Ένα τρίτο μέρος του συστήματος περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh στο δάπεδο μπροστά από τον πίσω άξονα. Η μεγάλη χωρητικότητά της των 13 kWh αντιστοιχεί σε χωρητικότητα δικτύου 10,4 kWh.

Plug-in υβριδική κίνηση
Φόρτιση της μπαταρίας

Η μπαταρία ιόντων λιθίου της OCTAVIA COMBI iV μπορεί να επαναφορτίζεται με τρεις τρόπους:

› Μέσω εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) – είτε από μια κανονική πρίζα είτε μέσω ενός wallbox και δημόσιο σταθμό φόρτισης για ταχύτερη φόρτιση.
› Μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης – μπορείτε να φορτίζετε την μπαταρία ή να διατηρείτε την κατάσταση φόρτισής της κατά την οδήγηση. Η απαιτούμενη κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας μπορεί να ρυθμίζεται χειροκίνητα.
› Μέσω ανάκτησης ενέργειας πέδησης – μέρος της κινητικής ενέργειας ανακτάται κατά την πέδηση μέσω της ανάκτησης ενέργειας πέδησης. Στη συνέχεια αποθηκεύεται πάλι στην μπαταρία.

Το φις για τη φόρτιση της μπαταρίας βρίσκεται πίσω από μια θυρίδα στο πλαϊνό μέρος της πλευράς οδηγού.

Φόρτιση της μπαταρίας
Σύστημα shift-by-wire

Η OCTAVIA COMBI iV, με το αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων DSG του βασικού εξοπλισμού, διαθέτει ένα σύστημα shift-by-wire. Ο νέος επιλογέας ταχυτήτων δεν έχει σταθερή μηχανική σύνδεση με το κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Αντίθετα, η αλλαγή ταχυτήτων γίνεται αμιγώς ηλεκτρονικά. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αλλάζετε ταχύτητες με τον κομψό επιλογέα με πολύ απαλές κινήσεις.

Σύστημα shift-by-wire
Ρεζερβουάρ βενζίνης

Με 40 λίτρα, το ρεζερβουάρ βενζίνης της OCTAVIA COMBI iV χωρά 5 λίτρα λιγότερο από το ρεζερβουάρ σε μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.