Αυτή η σελίδα είναι συμπληρωματική της προηγούμενης. Κάντε click για να επιστρέψετε.

Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα

ΟΛΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΑΤΕ

OCTAVIA COMBI G-TEC ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Διαστάσεις


Ασφάλεια

Άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας

Η ŠKODA OCTAVIA COMBI G-TEC προσφέρει ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς. Εκτός από τα συστήματα ασφαλείας που περιγράφηκαν ήδη, διατίθενται οι εξής λειτουργίες ως βασικός εξοπλισμός ή προαιρετικός εξοπλισμός για την OCTAVIA COMBI G-TEC:

› Το EDL λειτουργεί ως ένας κατανεμητής ροπής όταν οι τροχοί παρουσιάζουν ανάγκη, πχ. σε απώλεια πρόσφυσης. Συνδυάζεται με την τετρακίνηση.

› Το XDS+ βοηθά το αυτοκίνητο να διατηρήσει την πρόσφυση του σε απότομες στροφές. Για παράδειγμα σε μια δεξιά στροφή που το αυτοκίνητο ξεκινάει να γλιστράει, πρειορίζει τον δεξιό τροχό και δίνει ροπή στον αριστερό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να στρίβει με πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια και φυσικότητα από πριν.

› Το ABS εμποδίζει το μπλοκάρισμα των τροχών κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος κινδύνου ή κατά το φρενάρισμα σε ολισθηρές επιφάνειες.

› Το MSR εξουδετερώνει την ενέργεια κλειδώματος των κινητήριων τροχών που μπορεί να συμβεί όταν ο οδηγός επιβραδύνει σε λεία επιφάνεια.

› Αυξάνοντας την πίεση πέδησης, η υποβοήθηση πέδησης βοηθά τον οδηγό σε καταστάσεις στις οποίες απαιτείται φρενάρισμα κινδύνου. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική μείωση της απαιτούμενης απόστασης πέδησης.

› Το ASR διασφαλίζει ομαλή εκκίνηση και επιτάχυνση χωρίς σπινάρισμα των τροχών σε ολισθηρές επιφάνειες.

› Η παρακολούθηση πίεσης ελαστικών διατηρεί τον οδηγό συνεχώς ενήμερο για τις πιέσεις των ελαστικών.

› Ο προαιρετικός έλεγχος συγκράτησης σε ανηφόρα Ηill Hold Assist βοηθά τους οδηγούς στην ασφαλή εκκίνηση σε ανηφόρα. Το σύστημα ενεργοποιείται σε κλίσεις πέντε μοιρών ή περισσότερο και διασφαλίζει εύκολη και ασφαλή εκκίνηση σε ανηφόρα χωρίς τη χρήση του χειρόφρενου. Το σύστημα συγκρατεί το αυτοκίνητο από το να κυλήσει προς τα πίσω ή από το να σβήσει.

› Τα φώτα φρένων που αναβοσβήνουν μειώνουν τον κίνδυνο σύγκρουσης στο πίσω μέρος, ειδικά κατά την προσέγγιση σημείων κυκλοφοριακής συμφόρησης σε αυτοκινητοδρόμους ή κατά το απότομο φρενάρισμα μπροστά από ένα απρόσμενο εμπόδιο.