Over-the-Air Ενημερώσεις

Συχνές ερωτήσεις


Κάθε πελάτης που έχει προγραμματίσει συντήρηση σέρβις στο Enyaq του, μπορεί να εγκαταστήσει την επικείμενη ενημέρωση λογισμικού Over-the-Air στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη service. Οι τεχνικοί ελέγχουν αν μία ενημέρωση είναι έτοιμη προς εγκατάσταση για ένα συγκεκριμένο όχημα Enyaq. Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο θα παραμείνει στο συνεργείο για κάποιο χρονικό διάστημα - αυτό μπορεί να διαρκέσει από λίγα λεπτά έως μερικές ώρες. Ωστόσο, θα υπάρξει χρέωση για αυτή την υπηρεσία. Ο πελάτης θα επιλέξει αν αποδεχτεί την προσφορά ή κατεβάσει ο ίδιος την ενημέρωση όποτε έχει τον χρόνο και τις προϋποθέσεις για να την πραγματοποιήσει. Η επιλογή αυτή παραμένει χωρίς χρέωση.

Όχι οι αναβαθμίσεις Over-the-air είναι χωρίς χρέωση για τους πελάτες.

Σας συνιστούμε να ενημερώνετε τακτικά το λογισμικό που είναι εξοπλισμένο το όχημα σας. Αυτές οι ενημερώσεις είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της βέλτιστης λειτουργικότητας και αξιοπιστίας του οχήματός σας. Λάβετε υπόψη ότι εάν το λογισμικό δεν ενημερωθεί σωστά και εγκαίρως, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα που προκαλούνται από τη μη ενημέρωση του λογισμικού, τα οποία δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Για την καλύτερη οδηγική σας εμπειρία, βοηθήστε μας να διατηρούμε το λογισμικό του αυτοκινήτου σας πάντα ενημερωμένο.

Προς το παρόν, υπάρχει μόνο η δυνατότητα αναβολής μιας ενημέρωσης. Για να την αναβάλετε, απλώς πατήστε "Ακύρωση" στην οθόνη του συστήματος infotainment, όταν παρουσιαστεί η προτροπή εγκατάστασης της ενημέρωσης λογισμικού. Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε πάντα να ξεκινήσετε την ενημέρωση που αναφέρεται στην "Οθόνη αποχαιρετισμού".

Συχνές ερωτήσεις – Πριν την ενημέρωση


  1. Πράσινη λυχνία αναμμένη - Με το όχημά σας σε λειτουργία, βεβαιωθείτε ότι η μονάδα 3 κουμπιών στην κονσόλα οροφής ανάβει με πράσινο χρώμα. Όταν είναι αναμμένη, το όχημά σας είναι "online" και μπορεί να επικοινωνεί με τους διακομιστές της ŠKODA.
  2. Ενεργός βασικός χρήστης - Βεβαιωθείτε ότι στο όχημά σας έχει εκχωρηθεί ένας βασικός χρήστης. Εάν όχι, προσθέστε το VIN του οχήματός σας στο Garage στην εφαρμογή MyŠkoda και ακολουθήστε τα προτεινόμενα βήματα. Μπορείτε επίσης να δείτε το βίντεο που παρέχεται εδώ.
  3. Κάλυψη δικτύου - Οι ενημερώσεις Over-the-Air Update πραγματοποιούνται στο όχημά σας με τη χρήση σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας, επομένως η κάλυψη του δικτύου κινητής τηλεφωνίας είναι κρίσιμη για μια επιτυχημένη ενημέρωση. Αν, αφού έχει ξεκινήσει η διαδικασία, προκύψει πρόβλημα συνδεσιμότητας με το δίκτυο, η ενημέρωση θα συνεχιστεί αυτόματα όταν είναι πάλι διαθέσιμη η σύνδεση με το δίκτυο.

Οι ενημερώσεις διεξάγονται σταδιακά σε πακέτα σε όλα τα οχήματα που είναι σε λειτουργία. Θα λάβετε μια ειδοποίηση στο όχημά σας μόλις η ενημέρωση είναι διαθέσιμη.

Απενεργοποιήστε το όχημά σας, για να δείτε την ειδοποίηση που αναφέρεται στην "Οθόνη αποχαιρετισμού".

Όχι, ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της λήψης, θα χρειαστείτε επαρκές σήμα για την εγκατάσταση. Για παράδειγμα, εάν σταθμεύετε το όχημά σας κυρίως σε υπόγειο γκαράζ, η εγκατάσταση ενδέχεται να μη λειτουργήσει. Απαιτείται σύνδεση δεδομένων.

Η μπαταρία υψηλής τάσης πρέπει να είναι τουλάχιστον 50% φορτισμένη κατά την έναρξη της εγκατάστασης.

Για το ENYAQ iV, οι "Release Notes" θα είναι διαθέσιμες στην οθόνη Infotainment πριν και μετά την ολοκλήρωση της ενημέρωσης στο πλήκτρο οθόνης "Περισσότερες πληροφορίες".

Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Οι βελτιστοποιήσεις του λογισμικού είναι προαπαιτούμενες για όλες τις μελλοντικές ενημερώσεις, επομένως όλες είναι σημαντικές. Ακόμα και μικρές ενημερώσεις περιλαμβάνουν βελτιστοποιήσεις που είναι απαραίτητες για τις μελλοντικές, που θα παρέχουν νέες δυνατότητες στο όχημά σας. Το αυτοκίνητό σας δεν μπορεί να λάβει μια νέα ενημέρωση Over-the-Air μέχρι να ολοκληρωθούν οι προηγούμενες που περιμένουν την εγκατάστασή τους.

Όχι, δεν είναι πλέον απαραίτητο. Ανεξάρτητα από το αν έχετε συνδεθεί ως βασικός χρήστης ή όχι, οι ενημερώσεις Over-the-Air θα γίνουν διαθέσιμες στο όχημά σας. Ωστόσο, για να απολαμβάνετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία και να έχετε πρόσβαση στις υπηρεσίες συνδεσιμότητας που σας προσφέρει η Skoda,καθώς και στις λειτουργίες της εφαρμογής MySkoda, συνίσταται να είστε συνδεδεμένος.

Συχνές ερωτήσεις – Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης


Όχι, η ενημέρωση μπορεί να ξεκινήσει μόνο από το όχημα. Απενεργοποιήστε το όχημά σας και θα δείτε την ειδοποίηση (κουμπί «Update available» (Διαθέσιμη ενημέρωση)) στην οθόνη αποχαιρετισμού.

Όχι, αφού ξεκινήσει η εγκατάσταση, δεν μπορεί να διακοπεί ή να σταματήσει. Η διακοπή της διαδικασίας εγκατάστασης μπορεί να προκαλέσει βλάβες και να ακινητοποιήσει το όχημά σας. Συνιστούμε να προγραμματίσετε την ενημέρωση σε χρόνο που δεν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το όχημά σας, π.χ. κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Ναι, μπορείτε να ξεκλειδώσετε και να μεταβείτε στο αυτοκίνητό σας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ενημέρωσης. Ωστόσο, αν το κάνετε αυτό εντός των πρώτων 10 λεπτών από την ενημέρωση, πρέπει να κλειδώσετε ξανά το αυτοκίνητο εντός 2 λεπτών. Μετά τα πρώτα 10 λεπτά, θα ισχύουν μόνο οι τυπικοί λειτουργικοί περιορισμοί. Συνιστούμε να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανές διακοπές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ενημέρωσης για να διασφαλίσετε την επιτυχή ολοκλήρωσή της.

Εάν βλέπετε τη γραμμή προόδου στην οθόνη infotainment, η ενημέρωση βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη και δεν μπορείτε να οδηγήσετε το αυτοκίνητό σας. Ορισμένες φορές, η γραμμή προόδου μπορεί να εξακολουθεί να είναι ορατή και μετά την παρέλευση του εκτιμώμενου χρόνου εγκατάστασης. Σε αυτή την περίπτωση, σας συνιστούμε να περιμένετε επιπλέον 10-15 λεπτά. Εάν η ενημέρωση δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί μέχρι τότε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με έναν συνεργάτη Service της Skoda για βοήθεια.

Όχι, το όχημα δεν μπορεί να φορτίζεται κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης. Διακόψτε τη φόρτιση (αν το φορτίζετε), και μετά ξεκινήστε την εγκατάσταση της ενημέρωσης. Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η Over-the-Air Update, βεβαιωθείτε ότι η στάθμη φόρτισης είναι τουλάχιστον 50%.

Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης, το MySkoda θα εμφανίζει δεδομένα από την περίοδο πριν από την έναρξη της διαδικασίας εγκατάστασης. Σημειώστε επίσης ότι προς το παρόν δεν είναι δυνατή η παρακολούθηση της κατάστασης της ενημέρωσης μέσω της εφαρμογής MySkoda. Μόλις ολοκληρωθεί η ενημέρωση, τα δεδομένα στο MySkoda θα ανανεωθούν.

Εάν η Over-the-Air Update είναι ακόμη διαθέσιμη, θα λάβετε μια προτροπή στο όχημά σας, για να ξεκινήσετε ξανά τη διαδικασία εγκατάστασης. Διαφορετικά, επικοινωνήστε με τη Γραμμή πληροφοριών μέσω του κουμπιού "i" στη μονάδα οροφής ή με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Skoda σχετικά με τα επόμενα βήματα.

Για να ολοκληρωθεί μια Over-the-Air Update, η Škoda πρέπει να συλλέξει τις πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό πλαισίου οχήματος (VIN), τη συνδεσιμότητα του οχήματος και την κατάσταση του λογισμικού, καθώς και τη συγκατάθεση εντός του οχήματος, για να πραγματοποιήσει τη λήψη και εγκατάσταση του λογισμικού. Η Škoda δεν συλλέγει ή αποθηκεύει άλλα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για τη διαδικασία αυτή.

Η Škoda χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες:
(α) για να διασφαλίσει τη λήψη του σωστού λογισμικού και την επιτυχή εγκατάσταση,
(β) για την καταγραφή του εγκατεστημένου λογισμικού που σχετίζεται με τον εν λόγω αριθμό πλαισίου οχήματος (VIN) και
(γ) για την τεκμηρίωση της συγκατάθεσης του ιδιοκτήτη/εγγεγραμμένου χρήστη για τη διεξαγωγή της ενημέρωσης Over-the-Air Update.

Η Škoda χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα σύμφωνα με τη δήλωση απορρήτου μας στη διεύθυνση: https://www.skoda-auto.com/other/personal-data

Όταν έχετε κάποιο πρόβλημα, επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο συνεργάτη service, ο οποίος θα σας παράσχει βοήθεια.

Συχνές ερωτήσεις – Μετά την ενημέρωση


Ορισμένες φορές, οι ενημερώσεις Over-the-Air Update βελτιώνουν μόνο τη λειτουργικότητα ή τα συστήματα στο παρασκήνιο.

Αφού ολοκληρωθεί η Ενημέρωση Over-the-Air, δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία ενέργεια. Το αυτοκίνητό σας έχει πλέον εγκατεστημένο το πιο πρόσφατο λογισμικό και μπορείτε να συνεχίσετε να το χρησιμοποιείτε κανονικά. Απλώς ενεργοποιήστε το αυτοκίνητό σας και απολαύστε τις νέες λειτουργίες και βελτιώσεις.