Το αυτοκίνητό σας Skoda, εξοπλισμένο με το eCall (Κλήση Έκτακτης Ανάγκης), μπορεί να επικοινωνήσει αυτόματα με το κέντρο έκτακτης ανάγκης και να στείλει πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία σας, την κατεύθυνση του ταξιδιού, τον αριθμό των ατόμων στο αυτοκίνητο και τη σοβαρότητα του ατυχήματος. Μπορείτε επίσης να το ενεργοποιήσετε χειροκίνητα πατώντας το κουμπί SOS. Ένας χειριστής παραμένει σε επαφή μέχρι να φτάσουν οι υπηρεσίες διάσωσης. Φυσικά, μπορείτε πάντα να καλείτε το 112 από το τηλέφωνό σας.
Πατώντας το κουμπί κλήσης βλάβης στη μονάδα οροφής, συνδέεστε με ένα τηλεφωνικό κέντρο οδικής βοήθειας. Το αυτοκίνητο στέλνει επίσης αυτόματα δεδομένα σχετικά με τη θέση και την κατάστασή του στο τηλεφωνικό κέντρο, ώστε να μπορείτε να επιλύσετε γρήγορα το πρόβλημα με τον χειριστή ή να ρυμουλκήσετε το αυτοκίνητό σας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τη βοήθεια μέσω της εφαρμογής MySkoda ή καλώντας στο 2109951255 (+30 2111098038).
Όπου κι αν βρίσκεστε, εάν έχετε απορίες σχετικά με το όχημά σας Skoda, απλώς πατήστε το κουμπί Info Call για να επικοινωνήσετε με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών. Οι χειριστές μας είναι έτοιμοι να σας βοηθήσουν ανά πάσα στιγμή. Επίσης, σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να βρείτε σχετικές πληροφορίες στην εφαρμογή MySkoda και μπορείτε να επικοινωνήσετε με την γραμμή επικοινωνίας μας μέσω τηλεφώνου 2109951255 (+30 2111098038) ή μέσω e-mail customercare@kosmocar.gr.
Στο πλαίσιο των υπηρεσιών Εγγύησης Κινητικότητας της Skoda, η υπηρεσία βοήθειας είναι διαθέσιμη για εσάς, 24/7 σε περίπτωση:
Αφήστε όλες τις έγνοιες που σχετίζονται με την επισκευή σε ένα Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Service Skoda. Όλες οι τυπικές διαδικασίες διεκπεραιώνονται για εσάς από ειδικό αποκατάστασης μετά από ατύχημα. Μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι οι επισκευές θα είναι άψογες και χωρίς κίνδυνο για την ασφάλεια, με διασφαλισμένη διατήρηση της ισχύος όλων των εγγυήσεων.