ΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟ WLTP;

Λεζάντα χάρτη:

Πράσινο - Ευρωπαϊκή Ένωση (28 χώρες)

Γκρι ανοιχτό – Λοιπές 4 ευρωπαϊκές χώρες (Ελβετία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία, Ισλανδία)

Μαύρο - Υποψήφιες προς ένταξη χώρες: Τουρκία (το WLTP ισχύει για εισαγόμενα οχήματα, για οχήματα εγχώριας παραγωγής ισχύει το NEDC), Ισραήλ και απόμερες περιοχές της ΕΕ (ακόμα ασαφές): Ρεϋνιόν, Μαρτινίκα, Γουαδελούπη, Γαλλική Γουιάνα, Άγιος Μαρτίνος, Μαγιότ

Γκρι σκούρο - Μερική εφαρμογή: Νότια Κορέα, Ιαπωνία (WLTP χωρίς «εξαιρετικά υψηλή» φάση κύκλου δοκιμών), Ινδία, Κίνα (μόνο εκπομπές CO2, για τιμές κατανάλωσης χρησιμοποιείται το NEDC)

ΣΥΓΚΡΙΣΗ WLTP-NEDC

• Περίπου 50% μεγαλύτερη διάρκεια κύκλου • Πάνω από διπλάσια απόσταση κύκλου • 131 km/h – υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα • 47 km/h – υψηλότερη μέση ταχύτητα • Μισός χρόνος ρελαντί

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ…

Το WLTP προϋποθέτει μεγαλύτερη μάζα ελέγχου οχημάτων (15% του μέγιστου ωφέλιμου φορτίου του οχήματος).

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

ΤΟ WLTP ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ NEDC

Το WLTP λαμβάνει υπόψη πρόσθετο εξοπλισμό, π.χ. μεγαλύτεροι τροχοί, GPS και αεροτομές. Η επίδραση στις εκπομπές CO₂ και στην κατανάλωση μετριέται με τον αντίκτυπο που έχει ο εξοπλισμός στην αντίσταση κύλισης, στην αεροδυναμική και στο βάρος.

RDE και PEMS