Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Front Assist με υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης
Το Front Assist είναι ένα σύστημα ασφαλείας προειδοποίησης σύγκρουσης. Σε περίπτωση αναπόφευκτης σύγκρουσης φρενάρει, για να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες. Επίσης εκτελεί ακινητοποίηση ανάγκης εάν ένας πεζός ή ποδηλάτης προσπαθήσει να διασχίσει την πορεία του αυτοκινήτου. Το σύστημα καταγράφει επίσης τους πεζούς και τους ποδηλάτες που κινούνται στην ίδια κατεύθυνση με το αυτοκίνητο και, σε σχέση με αυτούς τους χρήστες του δρόμου, χρησιμοποιεί την ίδια διαδικασία προειδοποίησης και πέδησης με εκείνη που εφαρμόζεται στα προπορευόμενα οχήματα.
Σε μια κρίσιμη κατάσταση όπου το Front Assist επεμβαίνει φρενάροντας και ο οδηγός υποδεικνύει με τον τρόπο που χειρίζεται το τιμόνι ότι πραγματοποιεί ελιγμούς αποφυγής σύγκρουσης, το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης πραγματοποιεί στοχευμένες επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης για να βοηθήσει στην παράκαμψη του εμποδίου.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Turn Assist
Το Turn Assist, που παρέχεται ως μέρος του Front Assist, έχει σχεδιαστεί ώστε να παρακολουθεί οχήματα που έρχονται από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας όταν στρίβετε προς τα αριστερά, για παράδειγμα, όταν βρίσκεστε σε μια διασταύρωση. Εάν υπάρχει άμεσος κίνδυνος, ακινητοποιεί πλήρως το όχημα και ενεργοποιεί τα φώτα αλάρμ.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Side Assist
Χάρη στους αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το Side Assist ανιχνεύει οχήματα που πλησιάζουν από πίσω ή βρίσκονται στο τυφλό σημείο του αυτοκινήτου. Ο οδηγός ενημερώνεται για αυτό, με ένα σήμα LED στο εσωτερικό των περιβλημάτων των εξωτερικών καθρεφτών. Το Side Assist μπορεί να ανιχνεύσει οχήματα σε απόσταση έως 70 m, προειδοποιεί αποτελεσματικά τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις σε αυτοκινητοδρόμους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας δύο κατευθύνσεων.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Exit Warning
Αυτό το νέο χαρακτηριστικό ασφαλείας είναι μία ακόμα συμπληρωματική λειτουργία του Side Assist. Η προειδοποίηση αποβίβασης προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά τον οδηγό και τους άλλους επιβάτες, όταν, για παράδειγμα, αποβιβάζεται από το όχημα που έχει σταθμευθεί παράλληλα, και το άνοιγμα της πόρτας θα μπορούσε να προκαλέσει σύγκρουση με ένα άλλο όχημα, έναν ποδηλάτη, ένα ηλεκτρικό σκούτερ ή έναν δρομέα. Το Exit Warning χρησιμοποιεί τα πίσω ραντάρ του Side Assist και παρακολουθεί την περιοχή πίσω και κατά μήκος των πλευρών του αυτοκινήτου μέχρι απόσταση 40 μέτρων.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Crew Protect Assist
Το σύστημα τεντώνει προκαταρκτικά τις ζώνες ασφαλείας των μπροστινών καθισμάτων σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης ή ασταθών συνθηκών οδήγησης και επικοινωνεί με το ESC για να κλείσουν σχεδόν πλήρως τα πλαϊνά παράθυρα για να αποτραπεί η είσοδος ξένων αντικειμένων στο όχημα. Το σύστημα χρησιμοποιεί τα μπροστινά ραντάρ.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Φρένο αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων
Εάν ένα Enyaq Coupé Sportline εμπλακεί σε ατύχημα και ενεργοποιηθούν οι αερόσακοι, μπορεί να παραμείνει σε κίνηση και να προκαλέσει ένα νέο ατύχημα. Εδώ επεμβαίνει το Φρένο Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων, ακινητοποιώντας το όχημα για την αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Attention και Drowsiness Assist
Το σύστημα αυτό παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οδηγού και αξιολογεί πόσο κουρασμένος είναι, χρησιμοποιώντας δεδομένα από διάφορους εγκεφάλους του οχήματος. Σε ταχύτητες κίνησης άνω των 65 km/h, το σύστημα ανιχνεύει αποκλίσεις από την κανονική οδήγηση και αξιολογεί συνεχώς την οδηγική συμπεριφορά του οδηγού, προκειμένου να κρίνει την τρέχουσα ικανότητά του να οδηγεί. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει κόπωση του οδηγού, ακούγεται ένας προειδοποιητικός ήχος και εμφανίζεται επίσης ένα προειδοποιητικό μήνυμα στο Digital Cockpit.