Skoda Enyaq Coupé Τεχνολογία
Προγράμματα οδήγησης και ρυθμιζόμενο πλαίσιο
Το Skoda Enyaq Coupé διαθέτει Driving Mode Select στον βασικό εξοπλισμό. Υπάρχουν 5 ή 6 προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με την έκδοση. Η έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς προσφέρει τις ακόλουθες επιλογές λειτουργιών: "Eco", "Comfort", "Sport" "Normal" και "Individual". Η τετρακίνητη έκδοση περιλαμβάνει επίσης ένα πρόγραμμα Traction. Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει την Επιλογή Προγράμματος Οδήγησης (Driving Mode Select) για να ελέγξει όχι μόνο την απόκριση του οχήματος στο γκάζι, αλλά και τη διαθέσιμη ροπή, την τελική ταχύτητα, την επίδραση του υποβοηθούμενου τιμονιού και την ένταση του κλιματισμού.
Σε συνδυασμό με τον προαιρετικό Δυναμικό Έλεγχο Πλαισίου, DCC, το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης θα επηρεάζει και τις ρυθμίσεις του πλαισίου. Το DCC αξιολογεί συνεχώς την τρέχουσα οδηγική κατάσταση και αντιδρά ρυθμίζοντας τα αμορτισέρ ξεχωριστά για κάθε τροχό.
Skoda Enyaq Coupé Τεχνολογία
Προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης
Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης συνδυάζει τον δυναμικό έλεγχο του αυτοκινήτου, έτσι ώστε οι οδηγοί να μην χρειάζεται να γυρνούν συνεχώς τα χέρια τους γύρω από το τιμόνι, με την ευκολία ελιγμών στην κίνηση στην πόλη ή κατά το παρκάρισμα, σε μεγαλύτερη γωνία περιστροφής του τιμονιού.
Skoda Enyaq Coupé Τεχνολογία
Τετρακίνηση
Με το έξυπνο σύστημα 4×4, αυτό το Škoda είναι εξοπλισμένο για όλες τις συνθήκες. Το Enyaq Coupé είναι εξαιρετικό στην οδήγηση σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και χαλίκι. Το κινητήριο σύστημα με τετρακίνηση διαθέτει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, που αποδίδει 80 kW και μέγιστη ροπή 162 Nm στους μπροστινούς τροχούς.
Skoda Enyaq Coupé Τεχνολογία
Ανάκτηση ενέργειας και φρενάρισμα
Η αναγεννητική πέδηση είναι μια διαδικασία όπου η κινητική ενέργεια του οχήματος μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία στη συνέχεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία υψηλής τάσης. Τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετατρέπουν την κινητική ενέργεια από την τριβή μεταξύ των τακακιών και των δίσκων των φρένων σε θερμότητα, η οποία δεν χρησιμοποιείται με κανέναν τρόπο και διαχέεται στον αέρα. Η αναγεννητική πέδηση, επομένως, κάνει αποτελεσματική χρήση της ενέργειας και συμβάλλει στην αύξηση της αυτονομίας του Enyaq Coupé επαναφορτίζοντας μερικώς την μπαταρία ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση.
Skoda Enyaq Coupé Τεχνολογία
Με μπαταρία που καλύπτει κάθε ανάγκη
Τα στοιχεία της μπαταρίας είναι ενσωματωμένα στο δάπεδο. Με τον τρόπο αυτό χαμηλώνεται το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, το οποίο είναι σημαντικό κατά το στρίψιμο και για τη διατήρηση του μέγιστου εφικτού χώρου για τους επιβάτες. Διατίθεται με χωρητικότητα μπαταρίας 82kWh όπου από εκεί προέρχεται και το όνομα 85. Για να ελαχιστοποιήσουμε τις τιθέμενες στις μπαταρίες απαιτήσεις, σχεδιάσαμε μια αντλία θερμότητας για το Enyaq Coupé η οποία μπορεί τόσο να θερμαίνει όσο και να ψύχει το αυτοκίνητο.
Skoda Enyaq Coupé Τεχνολογία
Αντλία θερμότητας
Η προαιρετική αντλία θερμότητας του Enyaq Coupé προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση στην ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για τη θέρμανση και την ψύξη του εσωτερικού. Το σύστημα αξιοποιεί την αποβολή θερμότητας από την μπαταρία έλξης και άλλα εξαρτήματα υψηλής τάσης για να ζεστάνει το εσωτερικό.
Skoda Enyaq Coupé Τεχνολογία
Αεροδυναμική
Το Enyaq Coupé έχει σχεδιαστεί για ανώτερες αεροδυναμικές επιδόσεις. Για να μεγιστοποιηθεί η αυτονομία, το όχημα διαθέτει διάφορες αεροδυναμικές βελτιώσεις που συμβάλλουν σε έναν εντυπωσιακό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,225. Αυτές περιλαμβάνουν το νέο μπροστινό μέρος με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία "Modern Solid", τη συνεχή, χαμηλότερη, λιτή επιφάνεια του Tech-Deck Face, μια ομαλότερη μετάβαση μεταξύ της γρίλιας και του καπό, βελτιστοποιημένες αεροκουρτίνες, μειωμένο διάκενο ανάμεσα στο ψυγείο και τον μπροστινό προφυλακτήρα και νέους, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένους τροχούς.