Το αυτοκίνητο μπορεί να διανύει στενότερες λωρίδες κυκλοφορίας (π.χ., σε εργοτάξια σε αυτοκινητόδρομους) χάρη στην Υποβοήθηση διατήρησης στενής λωρίδας ,Narrow Lane Assist, μια περαιτέρω βελτίωση του Adaptive Lane Assist, η οποία διατηρεί το κινούμενο όχημα στην επιλεγμένη θέση εντός της λωρίδας κυκλοφορίας. Το φάσμα των καταστάσεων που μπορούν να ανιχνευθούν έχει επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει – εκτός από τις προσωρινές κίτρινες διαμήκεις σημάνσεις – μια ποικιλία οδικών αντικειμένων, όπως μπάρες σύγκρουσης και σειρές (παράλληλα και κάθετα) σταθμευμένων αυτοκινήτων. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται σε στροφές χωρίς διαμήκεις σημάνσεις και να περνάει από στενούς δρόμους της πόλης. Το σύστημα λειτουργεί μόνο σε ταχύτητες άνω των 60 km/h.