Τι είναι το Powerpass;
Το Powerpass είναι μια λύση δημόσιας φόρτισης για τους πελάτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων Skoda, η οποία τους επιτρέπει να φορτίζουν οπουδήποτε στο δίκτυό μας με μία μόνο κάρτα και μία εφαρμογή.
Διατίθεται το Powerpass επίσης για plug-in υβριδικά οχήματα;
Φυσικά. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλα τα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα Skoda.
Πού μπορώ να φορτίσω το αυτοκίνητό μου σε δημόσιους χώρους;
Με το Powerpass μπορείτε να φορτίσετε το αυτοκίνητό σας σε περισσότερους από 850.000 σταθμούς φόρτισης ανά την Ευρώπη. Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή MySkoda, την εφαρμογή εντός του οχήματος Powerpass Map ή τον διαδικτυακό μας χάρτη για να βρείτε κατάλληλους σταθμούς φόρτισης.
Ποια είδη φόρτισης μπορώ να έχω με το Powerpass;
Το Powerpass παρέχει πρόσβαση σε κάθε είδος δημόσιας φόρτισης, με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) και με συνεχές ρεύμα (DC). Με το πρόγραμμα φόρτισης Charge Faster θα ισχύουν επίσης ειδικοί όροι για εσάς στο Δίκτυο Επιλεγμένων Συνεργατών μας.
Διατίθεται το Powerpass στη χώρα μου;
Μπορείτε να δείτε τη λίστα των διαθέσιμων χωρών όταν πραγματοποιείτε είσοδο για πρώτη φορά στην ενότητα Powerpass στην εφαρμογή MySkoda. Σε περίπτωση που έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, απευθυνθείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας ή σε έναν Εξουσιοδοτημένο Αντιπρόσωπό μας.
Η κάρτα παρέχεται βάσει σύμβασης, επομένως υπάρχει 1 κάρτα ανά λογαριασμό. Η λήψη της εφαρμογής μπορεί να γίνει μόνο σε μία συσκευή ή μπορώ να τη χρησιμοποιώ σε περισσότερα του ενός τηλεφώνου/tablet;
Μπορείτε να συνδέεστε στο λογαριασμό σας σε πολλές συσκευές.
Πώς πραγματοποιώ σύζευξη του φορτιστή Skoda;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε σύζευξη του φορτιστή Skoda στην εφαρμογή MySkoda. Αυτό μπορεί να γίνει στην ενότητα Powerpass, στο "Wallbox". Αφού βρεθείτε στο μενού wallbox, μπορείτε να διαχειριστείτε όλους τους οικιακούς φορτιστές σας.
Τι πρέπει να κάνω αν δεν λειτουργεί η ταυτοποίηση σε έναν σταθμό;
Ελέγξτε την εφαρμογή MySkoda για να δείτε αν διαθέτετε ενεργή συνδρομή, καθώς και ότι έχετε πραγματοποιήσει σύζευξη μιας κάρτας RFID και την έχετε ορίσει ως προεπιλεγμένη για φόρτιση. Αν η εφαρμογή δεν λειτουργεί, χρησιμοποιήστε την κάρτα RFID για την ταυτοποίηση και τη φόρτιση. Αν το πρόβλημα εμφανίζεται επανειλημμένα, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που αναγράφονται στην κάρτα RIFD ή στην εφαρμογή.
Τι πρέπει να κάνω αν δεν λειτουργεί η ταυτοποίηση με την κάρτα RFID μου;
Βεβαιωθείτε ότι ο σταθμός φόρτισης υποστηρίζει κάρτες RFID. Μπορείτε να το ελέγξετε στα στοιχεία του σταθμού φόρτισης του MySkoda ή του Powerpass Map (εφαρμογή εντός του οχήματος). Διαφορετικά καλέστε τη γραμμή υποστήριξης πελατών του σταθμού φόρτισης (θα βρείτε τα στοιχεία στον σταθμό φόρτισης).
Τι πρέπει να κάνω αν ο σταθμός δεν φορτίζει;
Αν ο σταθμός δεν ανταποκρίνεται ή δεν παρέχει ηλεκτρική ενέργεια, καλέστε τη γραμμή υποστήριξης πελατών χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που παρέχονται στον σταθμό φόρτισης.
Τι πρέπει να κάνω αν δεν μπορώ να δω το ιστορικό φόρτισης;
Μια ολοκληρωμένη συνεδρία φόρτισης ενδέχεται να μην εμφανίζεται αμέσως. Αυτό σημαίνει ότι πραγματοποιείται ακόμα επεξεργασία της συνεδρίας μεταξύ του Φορέα Εκμετάλλευσης Υποδομών Φόρτισης (CPO) και του Παρόχου Υπηρεσιών Κινητικότητας (MSP). Περιμένετε μέχρι την επόμενη ημέρα, και αν η πιο πρόσφατη συνεδρία φόρτισης εξακολουθεί να μην εμφανίζεται, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που αναγράφονται στην κάρτα RIFD ή στην εφαρμογή.
Ποιες μεθόδους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πληρώσω μια συνδρομή Powerpass;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις συνηθισμένες μεθόδους πληρωμής για να αποκτήσετε μια συνδρομή στα προγράμματα φόρτισης Powerpass. VISA, Mastercard και PayPal.
Πού μπορώ να βρω το ιστορικό οικιακής φόρτισης και πώς μπορώ να το εξάγω;
Μπορείτε να βρείτε το ιστορικό οικιακής φόρτισης στην εφαρμογή MySkoda. Είναι διαθέσιμο στην ενότητα Powerpass, στο "Ιστορικό φόρτισης". Μεταβείτε στην οικιακή φόρτιση και επιλέξτε το πλήκτρο "Εξαγωγή" στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης.
Πού μπορώ να βρω το ιστορικό δημόσιας φόρτισης και μπορώ να το εξάγω;
Μπορείτε να βρείτε το ιστορικό δημόσιας φόρτισης στην εφαρμογή MySkoda, αλλά δεν μπορείτε να πραγματοποιείτε εξαγωγές του ιστορικού δημόσιας φόρτισης. Είναι διαθέσιμο στην ενότητα Powerpass, στο "Ιστορικό φόρτισης". Μεταβείτε στη δημόσια φόρτιση.
Πού μπορώ να βρω τα τιμολόγια Powerpass και μπορώ να τα εξάγω;
Μπορείτε να βρείτε τα τιμολόγια Powerpass στην εφαρμογή MySkoda. Είναι διαθέσιμα στην ενότητα Powerpass, στα "Τιμολόγια". Κάθε τιμολόγιο Powerpass αποστέλλεται επίσης στη διεύθυνση e-mail σας.
Μπορώ να έχω δύο ενεργές συνδρομές (κάθε μία για διαφορετικό αυτοκίνητο) σε έναν λογαριασμό;
Όχι, μπορείτε να έχετε μόνο 1 ενεργή συνδρομή Powerpass ανά Skoda ID, λόγω του ότι το Powerpass είναι μια υπηρεσία που βασίζεται στον χρήστη και δεν συνδέεται με την εγγραφή του αυτοκινήτου.
Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να αποκτήσω πρόσβαση στο Powerpass;
Βρείτε την ενότητα Powerpass στην εφαρμογή MySkoda (στις ρυθμίσεις). Καταχωρίστε τη χώρα διαμονής σας και αποδεχθείτε τους απαραίτητους όρους και προϋποθέσεις. Κατόπιν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες Powerpass.
Πώς μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή Powerpass μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε την αυτόματη ανανέωση της συνδρομής Powerpass στην εφαρμογή MySkoda. Αυτό μπορεί να γίνει στην ενότητα Powerpass, στο "Πρόγραμμα φόρτισης". Στο κάτω μέρος της οθόνης του προγράμματος φόρτισης μπορείτε να απενεργοποιήσετε την ανανέωση της μηνιαίας συνδρομής σας. Με αυτήν την ενέργεια θα ακυρωθεί η συνδρομή σας στο τέλος του μήνα. Μπορείτε επίσης να αιτηθείτε την άμεση ακύρωση, χρησιμοποιώντας τη φόρμα ακύρωσης η οποία θα σας ανακατευθύνει σε μια φόρμα υποβολής αιτήματος στην εξυπηρέτηση πελατών του Powerpass.
Ποιες πληροφορίες που με αφορούν αποθηκεύει το Powerpass;
Όλα τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από την υπηρεσία Powerpass αναγράφονται στην Πολιτική Προστασίας του Απορρήτου του Powerpass. Μπορείτε να τη βρείτε στην ενότητα Powerpass, στη "Νομική σημείωση".
Γιατί δεν λειτουργεί πλέον η ανεξάρτητη εφαρμογή Powerpass;
Έχουμε μεταφέρει όλες τις λειτουργίες Powerpass της εφαρμογής στην εφαρμογή MySkoda, προκειμένου να παρέχουμε μεγαλύτερη ευκολία στη διαχείριση των αναγκών του ηλεκτρικού σας οχήματος Skoda και της φόρτισής του.
Ποια προγράμματα φόρτισης προσφέρονται από το Powerpass;
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο προγράμματα: Charge Basic και Charge Premium. Ανακαλύψτε ποιο είναι το καλύτερο για εσάς.
Περιλαμβάνει το πρόγραμμα κάτι από την ίδια τη φόρτιση ή είναι μόνο ένα πάγιο τέλος πρόσβασης;
Ένα πρόγραμμα φόρτισης σάς παρέχει πρόσβαση σε σταθμούς φόρτισης ανά την Ευρώπη. Η ενέργεια που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση του οχήματός σας πληρώνεται ξεχωριστά, βάσει της πραγματικής κατανάλωσης.
Τι καλύπτει το πρόγραμμα Charge Basic;
Το Charge Basic είναι το βασικό μας πρόγραμμα χωρίς μηνιαία συνδρομή. Προσφέρει ευέλικτη τιμολόγηση, που σημαίνει ότι το κόστος φόρτισης μπορεί να διαφέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας και μεταξύ διαφορετικών σταθμών φόρτισης. Αυτό το πρόγραμμα είναι ιδανικό για οδηγούς που φορτίζουν μόνο περιστασιακά και προτιμούν να μην δεσμευτούν με συνδρομή.
Τι καλύπτει το πρόγραμμα Charge Premium;
Το Charge Premium είναι το κορυφαίο μας πρόγραμμα. Προσφέρει σταθερή τιμολόγηση σε όλους τους σταθμούς φόρτισης Powerpass, συμπεριλαμβανομένων ειδικών τιμών εντός του Δικτύου Επιλεγμένων Συνεργατών*. Συνοδεύεται από υψηλότερη μηνιαία χρέωση σε σύγκριση με τα άλλα προγράμματα και είναι ιδανικό για οδηγούς που φορτίζουν συχνά και εκτιμούν την προβλέψιμη τιμολόγηση σε ένα ευρύ και αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης.
*Αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει τις Ionity, Ewiva, Audi charging hub, Zunder και Aral pulse.
Πώς προβάλλεται η τιμή στους πελάτες;
Η τιμή αναγράφεται στα στοιχεία του σταθμού φόρτισης της εφαρμογής MySkoda ή του Powerpass Map (εφαρμογή εντός του οχήματος).
Πότε και πώς θα χρεώνομαι;
Υπάρχουν δύο τύποι πληρωμών:
1. Συνεδρίες φόρτισης - Χρεώνεται μετά την ολοκλήρωση κάθε συνεδρίας.
2. Μηνιαία χρέωση συνδρομής (εάν ισχύει) - Χρεώνεται εντός των πρώτων τριών εργάσιμων ημερών του επόμενου μήνα.
Και στις δύο περιπτώσεις, το ποσό θα χρεωθεί αυτόματα μέσω της αποθηκευμένης μεθόδου πληρωμής σας (π.χ. πιστωτική κάρτα) μόλις δημιουργηθεί το τιμολόγιο.
Τι πρέπει να κάνω αν δεν μπορώ να δω τα τιμολόγιά μου;
Λάβετε υπόψη τα εξής:
Τα τέλη συνδρομής ενός δεδομένου μήνα θα πρέπει να τιμολογούνται εντός των τριών πρώτων εργάσιμων ημερών του επόμενου μήνα.
Οι συνεδρίες φόρτισης συνήθως τιμολογούνται αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίας. Ωστόσο, σε σπάνιες περιπτώσεις, η τιμολόγηση μπορεί να διαρκέσει έως και 3 μήνες λόγω καθυστερήσεων στη μετάδοση δεδομένων από τους φορείς εκμετάλλευσης σταθμών φόρτισης.
Εάν αυτό το χρονικό διάστημα έχει παρέλθει και το τιμολόγιό σας εξακολουθεί να μην είναι διαθέσιμο, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών. Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στην κάρτα RFID ή στην εφαρμογή MySkoda.
Βλέπω τα τιμολόγιά μου στην εφαρμογή, αλλά δεν τα λαμβάνω μέσω email - τι πρέπει να κάνω;
Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση noreply@powerpass.notifications.elli.eco δεν είναι αποκλεισμένη ή φιλτραρισμένη στις ρυθμίσεις email σας. Εάν όλα έχουν ρυθμιστεί σωστά και εξακολουθείτε να μην λαμβάνετε τα email, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών.
Μπορώ να καταχωρήσω πολλές κάρτες Powerpass για ένα όχημα; Τι γίνεται αν και άλλα μέλη της οικογένειάς μου χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο;
Κάθε σύμβαση Powerpass περιορίζεται σε μία κάρτα. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η οικογένειά σας θέλει να χρησιμοποιήσει πολλές κάρτες, πρέπει να υπογράψετε τον αντίστοιχο αριθμό συμβάσεων.
Πώς μπορώ να αποκτήσω την κάρτα Powerpass;
Μπορείτε να παραγγείλετε μια κάρτα Powerpass απευθείας στην εφαρμογή MySkoda κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής στο Powerpass. Η κάρτα θα αποσταλεί απευθείας στην επιλεγμένη διεύθυνση παράδοσης. Εάν παραλείψατε αυτό το βήμα κατά την εγγραφή, μην ανησυχείτε - μπορείτε να παραγγείλετε μία αργότερα. Απλώς μεταβείτε στο μενού Powerpass, επιλέξτε Κάρτες φόρτισης και θα βρείτε την επιλογή παραγγελίας νέας κάρτας στο κάτω μέρος της σελίδας. Επιπλέον, εάν έχετε αγοράσει έναν φορτιστή Skoda για οικιακή χρήση, θα λάβετε δύο κάρτες Powerpass που περιλαμβάνονται σε αυτόν.
Είναι απαραίτητη η κάρτα; Δεν μπορώ να χρησιμοποιώ απλώς την εφαρμογή για την ταυτοποίηση;
Το Powerpass υποστηρίζει τρεις μεθόδους ελέγχου ταυτότητας: την κάρτα, την εφαρμογή MySkoda και το Plug & Charge. Ωστόσο, δεν υποστηρίζουν όλες οι σταθμοί φόρτισης όλες τις μεθόδους, γι' αυτό συνιστούμε να έχετε μαζί σας την κάρτα Powerpass για να έχετε ομαλή πρόσβαση όπου κι αν φορτίζετε.
Πώς ενεργοποιώ την κάρτα RFID;
Αφού λάβετε την κάρτα σας, πρέπει να πραγματοποιήσετε τη σύζευξή της με τον λογαριασμό σας στην εφαρμογή MySkoda, ώστε να την ενεργοποιήσετε.
Η κάρτα είναι συνδεδεμένη με το ηλεκτρικό όχημα;
Όχι, είναι συνδεδεμένη με τον λογαριασμό χρήστη σας και μένει μαζί σας.
Μπορεί η κάρτα να μπλοκαριστεί, προκειμένου να αποτραπεί η παράνομη χρήση της αν, για παράδειγμα, τη χάσω;
Σε περίπτωση απώλειας της κάρτας RFID σας, αυτή μπορεί να μπλοκαριστεί από την εφαρμογή MySkoda. Στην ενότητα "Κάρτες Φόρτισης" στο μενού Powerpass, επιλέξτε την κάρτα που θέλετε να μπλοκάρετε. Όταν επιλέγετε μία κάρτα, θα έχετε την επιλογή να απενεργοποιήσετε την κάρτα.
Πώς μπορώ να αποκτήσω μια νέα κάρτα σε περίπτωση που χάσω την αρχική;
Μπορείτε να ζητήσετε μια νέα κάρτα από την εφαρμογή MySkoda. Στην ενότητα "Κάρτες Φόρτισης" στο μενού Powerpass θα βρείτε την επιλογή για την παραγγελία μιας νέας κάρτας στο κάτω μέρος της σελίδας.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα του Παρόχου Υπηρεσιών Κινητικότητας (MSP) μου με ένα wallbox;
Ναι, μπορείτε.
Διατίθεται το Powerpass σε έκδοση Business για εταιρίες, σαν μια κάρτα CCS;
Όχι, το Powerpass απευθύνεται μόνο σε πελάτες λιανικής.
Σε πόσο χρόνο θα λάβω την κάρτα μου;
Σε 5 με 7 εργάσιμες ημέρες.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Powerpass χωρίς την κάρτα, χρησιμοποιώντας, για παράδειγμα, την τεχνολογία NFC στο τηλέφωνό μου; Προσφέρεται αυτή η δυνατότητα ενόσω περιμένω την φυσική κάρτα μου;
Το Powerpass δεν υποστηρίζει την τεχνολογία NFC. Συνιστούμε να έχετε πάντα την κάρτα RFID μαζί σας.
Πρέπει να πληρώσω κάτι για να λάβω την κάρτα Powerpass RFID;
Όχι, η πρώτη σας κάρτα Powerpass παρέχεται δωρεάν. Κατά την παραγγελία καρτών αντικατάστασης, αυτό εξαρτάται από τις λεπτομέρειες του αιτήματός σας.
Μπορώ να μοιραστώ την κάρτα Powerpass μου με κάποιο άλλο άτομο;
Όχι, η κάρτα Powerpass σας είναι συνδεδεμένη με εσάς ως χρήστη, όχι με το όχημά σας και προορίζεται μόνο για προσωπική χρήση. Εάν κάποιος άλλος χρειάζεται πρόσβαση σε υπηρεσίες φόρτισης, συνιστούμε να δημιουργήσει τον δικό του λογαριασμό Powerpass.
Δικαιώματα Χρήσης
Στον Πελάτη παρέχεται ένα μη αποκλειστικό, μη μεταβιβάσιμο και μη υποαδειοδοτούμενο δικαίωμα χρήσης της Υπηρεσίας Φόρτισης Powerpass σύμφωνα με τους παρόντες Όρους Χρήσης. Ο Πελάτης δεν δικαιούται να παρέχει σε τρίτους πρόσβαση στην Υπηρεσία Φόρτισης Powerpass μέσω της Εφαρμογής, της κάρτας RFID ή της λειτουργικότητας Plug and Charge. Η χρήση περιορίζεται εδαφικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νορβηγία.
Ευθύνες Πελάτη
Η Υπηρεσία Φόρτισης Powerpass προορίζεται μόνο για ατομική χρήση. Η Υπηρεσία περιορίζεται αυστηρά στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων και απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε άλλη χρήση της Υπηρεσίας για οποιονδήποτε σκοπό. Οι Πελάτες υποχρεούνται να χρησιμοποιούν την Υπηρεσία Φόρτισης Powerpass αυστηρά για προσωπικούς, μη εμπορικούς σκοπούς. Απαγορεύεται η κοινή χρήση λογαριασμών με άλλους. Διατηρούμε το δικαίωμα να αποκλείσουμε πελάτες από την υπηρεσία φόρτισης εάν παραβιάσουν αυτούς τους όρους.