Skoda Enyaq Τεχνολογία
Driving Mode και ρυθμιζόμενο πλαίσιο DCC
Το Skoda Enyaq διαθέτει Driving Mode Select στον βασικό εξοπλισμό. Υπάρχουν 5 ή 6 προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με την έκδοση. Η έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς προσφέρει τις ακόλουθες επιλογές λειτουργιών: "Eco", "Comfort", "Sport" "Normal" και "Individual". Η τετρακίνητη έκδοση περιλαμβάνει επίσης ένα πρόγραμμα Traction . Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει την επιλογή Driving Mode Select για να ελέγξει όχι μόνο την απόκριση του οχήματος στο γκάζι, αλλά και τη διαθέσιμη ροπή, την τελική ταχύτητα, την επίδραση του υποβοηθούμενου τιμονιού και την ένταση του κλιματισμού.
Σε συνδυασμό με τον προαιρετικό Δυναμικό Έλεγχο Αμαξώματος (DCC), το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης θα επηρεάζει και τις ρυθμίσεις του μηχανισμού τροχών και ανάρτησης. Το DCC αξιολογεί συνεχώς την τρέχουσα οδηγική κατάσταση και αντιδρά ρυθμίζοντας τα αμορτισέρ ξεχωριστά για κάθε τροχό.
Skoda Enyaq Τεχνολογία
Προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης
Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης συνδυάζει τον δυναμικό έλεγχο του αυτοκινήτου - έτσι ώστε οι οδηγοί να μην χρειάζεται να γυρνούν συνεχώς τα χέρια τους γύρω από το τιμόνι - με την ευκολία ελιγμών, στην κίνηση στην πόλη ή κατά το παρκάρισμα, σε μεγαλύτερη γωνία περιστροφής του τιμονιού.
Skoda Enyaq Τεχνολογία
Τετρακίνηση
Με το έξυπνο σύστημα 4×4, είναι εξοπλισμένο για όλες τις συνθήκες. Το Enyaq είναι εξαιρετικό στην οδήγηση σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και χαλίκι. Το κινητήριο σύστημα με τετρακίνηση διαθέτει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, που αποδίδει 80 kW και μέγιστη ροπή 162 Nm στους μπροστινούς τροχούς.
Skoda Enyaq Τεχνολογία
Ανάκτηση ενέργειας και φρενάρισμα
Η αναγεννητική πέδηση είναι μια διαδικασία όπου η κινητική ενέργεια του οχήματος μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία στη συνέχεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία υψηλής τάσης. Τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετατρέπουν την κινητική ενέργεια από την τριβή μεταξύ των τακακιών και των δίσκων των φρένων σε θερμότητα, η οποία δεν χρησιμοποιείται με κανέναν τρόπο και διαχέεται στον αέρα. Η αναγεννητική πέδηση, επομένως, κάνει αποτελεσματική χρήση της ενέργειας και συμβάλλει στην αύξηση της αυτονομίας του Enyaq επαναφορτίζοντας μερικώς την μπαταρία ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση.
Skoda Enyaq Τεχνολογία
Επιλέξτε το ιδανικό μέγεθος μπαταρίας που σας ταιριάζει
Τα στοιχεία της μπαταρίας είναι ενσωματωμένα στο δάπεδο. Με τον τρόπο αυτό χαμηλώνεται το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, το οποίο είναι σημαντικό κατά το στρίψιμο και για τη διατήρηση του μέγιστου εφικτού χώρου για τους επιβάτες. Διατίθενται δύο χωρητικότητες μπαταρίας: 63 και 82 kWh. Από αυτές προέρχονται οι ονομασίες των εκδόσεων του οχήματος – 60, 85 και 85x – και αυτές επηρεάζουν άμεσα την ισχύ και την αυτονομία του. Για να ελαχιστοποιήσουμε τις τιθέμενες στις μπαταρίες απαιτήσεις, σχεδιάσαμε μια αντλία θερμότητας για το Enyaq η οποία μπορεί τόσο να θερμαίνει όσο και να ψύχει το αυτοκίνητο.
Skoda Enyaq Τεχνολογία
Αντλία θερμότητας
Η προαιρετική αντλία θερμότητας του Enyaq προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση στην ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για τη θέρμανση και την ψύξη του εσωτερικού. Το σύστημα αξιοποιεί την αποβολή θερμότητας από την μπαταρία έλξης και άλλα εξαρτήματα υψηλής τάσης για να ζεστάνει το εσωτερικό.
Skoda Enyaq Τεχνολογία
Αεροδυναμική
Το Enyaq έχει σχεδιαστεί για κορυφαίες αεροδυναμικές επιδόσεις. Για να μεγιστοποιηθεί η αυτονομία, το όχημα διαθέτει διάφορες αεροδυναμικές βελτιώσεις που συμβάλλουν σε έναν εντυπωσιακό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,245. Αυτές περιλαμβάνουν το νέο μπροστινό μέρος με τη σχεδίαση "Modern Solid", τη συνεχή, χαμηλότερη, λιτή επιφάνεια του Tech-Deck Face, μια ομαλότερη μετάβαση μεταξύ της γρίλιας και του καπό, βελτιστοποιημένες αεροκουρτίνες, μειωμένο διάκενο ανάμεσα στο ψυγείο και τον μπροστινό προφυλακτήρα και νέους, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένους τροχούς.