Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Front Assist με Υποβοήθηση Αποφυγής Σύγκρουσης
Το Front Assist είναι ένα σύστημα ασφαλείας προειδοποίησης σύγκρουσης. Σε περίπτωση αναπόφευκτης σύγκρουσης φρενάρει, για να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες. Επίσης εκτελεί ακινητοποίηση ανάγκης εάν ένας πεζός ή ποδηλάτης προσπαθήσει να διασχίσει την πορεία του αυτοκινήτου. Το σύστημα καταγράφει επίσης τους πεζούς και τους ποδηλάτες που κινούνται στην ίδια κατεύθυνση με το αυτοκίνητο και, σε σχέση με αυτούς τους χρήστες του δρόμου, χρησιμοποιεί την ίδια διαδικασία προειδοποίησης και πέδησης με εκείνη που εφαρμόζεται στα προπορευόμενα οχήματα.
Σε μια κρίσιμη κατάσταση όπου το Front Assist επεμβαίνει φρενάροντας και ο οδηγός υποδεικνύει με τον τρόπο που χειρίζεται το τιμόνι ότι πραγματοποιεί ελιγμούς αποφυγής σύγκρουσης, το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης πραγματοποιεί στοχευμένες επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης για να βοηθήσει στην παράκαμψη του εμποδίου.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Υποβοήθηση στροφής Turn Assist
Το Turn Assist, που παρέχεται ως μέρος του Front Assist έχει σχεδιαστεί ώστε να παρακολουθεί οχήματα που έρχονται από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας όταν στρίβετε προς τα αριστερά, για παράδειγμα, όταν βρίσκεστε σε μια διασταύρωση. Εάν υπάρχει άμεσος κίνδυνος, ακινητοποιεί πλήρως το όχημα και ενεργοποιεί τα φώτα αλάρμ.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Side Assist
Χάρη στους δύο αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το Side Assist ανιχνεύει οχήματα που πλησιάζουν από πίσω ή που βρίσκονται στην τυφλή γωνία του αυτοκινήτου. Ο οδηγός ενημερώνεται για αυτό, με ένα σήμα LED στο εσωτερικό των περιβλημάτων των εξωτερικών καθρεφτών. Το Side Assist μπορεί να ανιχνεύσει οχήματα σε απόσταση έως 70 m, προειδοποιεί αποτελεσματικά τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις σε αυτοκινητοδρόμους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας δύο κατευθύνσεων.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Προειδοποίηση αποβίβασης
Αυτό το νέο χαρακτηριστικό ασφαλείας είναι μία ακόμα συμπληρωματική λειτουργία του Side. Η προειδοποίηση αποβίβασης προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά τον οδηγό και τους άλλους επιβάτες, όταν, για παράδειγμα, αποβιβάζεται από το όχημα που έχει σταθμευθεί παράλληλα, και το άνοιγμα της πόρτας θα μπορούσε να προκαλέσει σύγκρουση με ένα άλλο όχημα, έναν ποδηλάτη, ένα ηλεκτρικό σκούτερ ή έναν δρομέα. Η προειδοποίηση αποβίβασης χρησιμοποιεί τα πίσω ραντάρ του Side Assist και παρακολουθεί την περιοχή πίσω και πλευρικά από το όχημα σε απόσταση έως 35 μ.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Crew Protect Assist
Το σύστημα τεντώνει προκαταρκτικά τις ζώνες ασφαλείας των μπροστινών καθισμάτων σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης ή ασταθών συνθηκών οδήγησης όταν ενεργοποιείται το ESC, και κλείνει σχεδόν πλήρως τα πλαϊνά παράθυρα για να αποτραπεί η είσοδος ξένων αντικειμένων στο όχημα. Το σύστημα χρησιμοποιεί το μπροστινό και το πίσω ραντάρ.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Φρένο αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων
Αν ένα Octavia Sports Wagon εμπλακεί σε ατύχημα και οι αερόσακοι ενεργοποιηθούν, μπορεί να παραμείνει σε κίνηση και να προκαλέσει ένα νέο ατύχημα. Εδώ εμπλέκεται το Φρενάρισμα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων, ακινητοποιώντας το όχημα για την αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων.
Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας
Προηγμένο σύστημα αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού
Το σύστημα αυτό παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οδηγού και αξιολογεί πόσο κουρασμένοι είναι, χρησιμοποιώντας δεδομένα από διάφορους εγκεφάλους του οχήματος. Σε ταχύτητες κίνησης άνω των 65 km/h, το σύστημα ανιχνεύει αποκλίσεις από την κανονική οδήγηση και αξιολογεί συνεχώς την οδηγική συμπεριφορά του οδηγού, προκειμένου να κρίνει την τρέχουσα ικανότητά του να οδηγεί. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει κόπωση του οδηγού, ακούγεται ένας προειδοποιητικός ήχος και εμφανίζεται επίσης ένα προειδοποιητικό μήνυμα στο Virtual Cockpit.