Δύο ŠKODA FABIA R5 evo στο βάθρο στο Ράλι Τουρκίας

16. září 2019
Η ŠKODA FABIA R5 evo επέδειξε την αξιοπιστία της και στον ενδέκατο και σκληρότερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το Ράλι Τουρκίας

• Η ŠKODA FABIA R5 evo επέδειξε την αξιοπιστία της και στον ενδέκατο και σκληρότερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το Ράλι Τουρκίας

• Οι Jan Kopecky – Pavel Dresler, έφεραν τη ŠKODA FABIA R5 evo στη 2η θέση στη WRC 2 Pro, ενώ τα κλαταρίσματα των ελαστικών τούς στέρησαν τη δυνατότητα της νίκης

• Το δεύτερο εργοστασιακό πλήρωμα της ŠKODA Motorsport, Kalle Rovanperä - Jonne Halttunen, μετά από δύσκολο αγώνα τερμάτισαν στην 3η θέση, που τους διατηρεί επικεφαλής στην βαθμολογία στο θεσμό FIA WRC 2 Pro

• Οι Πολωνοί Kajetanowicz-Szczepaniak, με ŠKODA FABIA R5, τερμάτισαν πρώτοι στην κατηγορία WRC2, σε μία κλάση που από τα εννέα αυτοκίνητα που τερμάτισαν, τα οκτώ πρώτα ήταν ŠKODA

Η ŠKODA FABIA R5 evo επέδειξε την παροιμιώδη αξιοπιστία της και στο Ράλι Τουρκίας, ίσως τον πιο σκληρό αγώνα στο εφετινό καλεντάρι του FIA WRC. Βραχώδεις επιφάνειες και υψηλές θερμοκρασίες ταλαιπώρησαν πληρώματα, αυτοκίνητα και – κυρίως – ελαστικά. Ένα κλατάρισμα στην πρώτη Ε.Δ. του Σαββάτου ήταν αρκετό να αποσυντονίσει τον Rovanperä και να τον βγάλει από τον δρόμο. Κατάφερε να συνεχίσει, είχε και άλλα δύο κλαταρίσματα στην συνέχεια, και χωρίς άλλη ρεζέρβα (από τις δύο που είχε μαζί του), αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και να εκκινήσει την επόμενη ημέρα ξανά, χάνοντας ουσιαστικά τις ελπίδες του για τη νίκη.

Με το Rovanperä εκτός διεκδίκησης της 1ης θέσης, η ŠKODA Motorsport έμεινε μόνο με τον Kopecky να στοχεύει τη νίκη, που σε επίπεδο ταχύτητας και επιδόσεων, έδειχνε να διαχειρίζεται άνετα την αποστολή. Όμως συνολικά επτά κλαταρίσματα στις τρεις πλήρεις ημέρες του αγώνα αποδείχτηκαν αρκετά για να στερήσουν από τον Τσέχο οδηγό την διαφαινόμενη άνετη επικράτηση. Οι Kopecky –Dresler έφεραν τη ŠKODA FABIA R5 evo τελικά στη 2η θέση της κατηγορίας WRC 2 Pro, ενώ αρκετά πίσω τους, με κορυφαίους χρόνους όμως στις Ειδικές Διαδρομές, τερμάτισαν οι Rovanperä - Halttunen με το άλλο εργοστασιακό αυτοκίνητο.

Οι δύο θέσεις στο βάθρο διατήρησαν και αύξησαν τη διαφορά της ŠKODA στο πρωτάθλημα κατασκευαστών της WRC 2 Pro, αλλά και εκείνη του Rovanperä στην αντίστοιχη βαθμολογία των οδηγών.

Επόμενος αγώνας, το Ράλι Ουαλίας (Wales Rally GB), που θα διεξαχθεί από 3-6 Οκτωβρίου, στην Δυτική Ουαλία.


Τελικά αποτελέσματα Turkey Rally (WRC 2 Pro)

1. Greensmith/Edmonson (GBR/GBR), Ford Fiesta R5 ΜκII, 4:05:30.8 h

2. Kopecky/Dresler (CZR/CZR), ŠKODA FABIA R5 evo, +29.4 sec

3. Rovanperä/Halttunen (FIN/FIN), ŠKODA FABIA R5 evo, +27:21.0 sec.


Βαθμολογία Οδηγών WRC 2 Pro (μετά από 11/14 αγώνες)

1. Kalle Rovanperä (FIN), ŠKODA, 166 points

2. Mads Østberg (NOR), Citroën , 110 points

3. Gus Greensmith (GBR), Ford, 110 points

4. Jan Kopecky (CZR), ŠKODA, 79 points

5. Lukasz Pieniazek (POL), Ford, 74 points

6. Eric Camilli (FRA), Ford, 36 points


Βαθμολογία Κατασκευαστών WRC 2 Pro (μετά από 11/14 αγώνες)

1. ŠKODA, 257 points

2. Ford, 220 points

3. Citroën, 110 points

Πιο Πρόσφατα Νέα