Η ŠKODA AUTO παρουσίασε τη στρατηγική της με ορίζοντα το 2030
Η ŠKODA AUTO παρουσίασε τη στρατηγική της με ορίζοντα το 2030
• Η ŠKODA AUTO παρουσίασε τη στρατηγική της με ορίζοντα το 2030
• Η “NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” θέτει το πλαίσιο ραγδαίας ανάπτυξης της μάρκας την τρέχουσα δεκαετία, με έμφαση στην επέκταση σε νέες αγορές, τον εξηλεκτρισμό και την ψηφιακή υπόσταση
• Η ŠKODA φιλοδοξεί σύντομα να βρίσκεται στις 5 δημοφιλέστερες, από άποψη πωλήσεων, μάρκες της Ευρώπης
• Σύντομα θα προσθέσει στη γκάμα της τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα
• Στόχος της ŠKODA να είναι η πρώτη σε πωλήσεις ευρωπαϊκή μάρκα σε Ινδία, Ρωσία και Βόρεια Αφρική
• Μείωση πλέον του 50% των συνολικών εκπεμπόμενων ρύπων των οχημάτων της ŠKODA, σε παγκόσμιο επίπεδο
H ŠKODA AUTO παρουσίασε τη στρατηγική “NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030”, η οποία θα οδηγήσει τη μάρκα στην τρέχουσα δεκαετία, με ορίζοντα το 2030. Η στρατηγική, όπως την παρουσίασε ο Thomas Schäfer, CEO της ŠKODA AUTO, περιλαμβάνει φιλόδοξους στόχους. Η μάρκα θα επιδιώξει να επεκταθεί περαιτέρω σε διεθνές επίπεδο, να εξηλεκτριστεί ακόμα περισσότερο και να περάσει πλήρως στην ψηφιακή εποχή. Όσον αφορά στις πωλήσεις, στην Ευρώπη στόχος είναι να εισέλθει στο top-5 των πιο δημοφιλών μαρκών ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο στόχος είναι η κορυφή σε μεγάλες αγορές όπως η Ινδία, η Ρωσία και η Βόρεια Αφρική – περιοχές που ήδη η ŠKODA αποτελεί την αιχμή του δόρατος του Volkswagen Group. Σε εθνικό επίπεδο, στόχος για την τσέχικη μάρκα είναι να καταστεί σε κέντρο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης εντός του Group. Ήδη η Τσεχία είναι η μόνη εκτός Γερμανίας χώρα όπου κατασκευάζονται ηλεκτρικά μοντέλα με βάση την ΜΕΒ, ενώ εργοστάσια της ŠKODA AUTO κατασκευάζουν εξαρτήματα για ηλεκτρικά μοντέλα του Group, με τις μπαταρίες υψηλής τάσης σύντομα να προστίθενται σε αυτά.
Η νέα στρατηγική επεκτείνει την προηγούμενη, γνωστή ως Strategy 2025, με χρονικό ορίζοντα το 2030. Το επιτυχημένο λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού ENYAQ iV πριν μερικές εβδομάδες, θα ακολουθήσει η FABIA, που φιλοδοξεί να φέρει νέο πελατολόγιο στη μάρκα χάρη στο πιο hi-tech προφίλ και το μοντέρνο design, που συνδυάζονται με πολύ ελκυστική τιμή. Παράλληλα, η προσθήκη τουλάχιστον τριών νέων ηλεκτρικών μοντέλων στο portfolio της ŠKODA, πιο μικρών από το ENYAQ iV, θα ανεβάσει το επίπεδο των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας στην Ευρώπη στο 50-70% της συνολικής γκάμας.
Σε περιβαλλοντικό επίπεδο, η ŠKODA στοχεύει να μειώσει τους συνολικούς ρύπους που εκπέμπει ο στόλος της σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 50%, μέχρι το 2030, σε σύγκριση με το 2020. Ήδη εργοστάσια της ŠKODA είναι περιβαλλοντικά ουδέτερα όσον αφορά το αποτύπωμα άνθρακα και στόχος είναι αυτό να επιτευχθεί για όλα τα εργοστάσια της μάρκας σε Τσεχία και Ινδία, μέχρι το 2030.
Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με ανάπτυξη όσον αφορά τους οικονομικούς δείκτες (απόδοση επί των πωλήσεων 8%), τις ευκαιρίες εξέλιξης του εργατικού δυναμικού (το 2030 μία στις τέσσερις διευθυντικές θέσεις θα καταλαμβάνεται από γυναίκα) καθώς και η απλοποίηση της προσφερόμενης γκάμας (χάρη και στον εξηλεκτρισμό), αναμένεται να εξασφαλίσουν στη ŠKODA ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη, την τρέχουσα δεκαετία.