Τα συμβατικά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης χρειάζονται συνήθως αλλαγή λαδιού κινητήρα και φίλτρου κάθε 30.000 km ή μία φορά κάθε 2 χρόνια. Για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως το Enyaq, δεν υπάρχουν τέτοια φίλτρα ή λάδια για αλλαγή.
Τι δεν θα χρειαστεί το νέο σας ηλεκτρικό
Αλλαγή λαδιών στο σύστημα μετάδοσης 4-κίνησης
Κάθε άξονας αυτοκινήτου ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου λειτουργεί με ξεχωριστό ηλεκτρικό κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει ανάγκη για συμπλέκτη μεταξύ των αξόνων, ο οποίος στα συμβατικά αυτοκίνητα χρειάζεται συνήθως αλλαγή λαδιών κάθε 2 χρόνια.
Τι δεν θα χρειαστεί το νέο σας ηλεκτρικό
Αλλαγή λαδιών κιβωτίου διπλού συμπλέκτη
Στα συμβατικά αυτοκίνητα, αυτή η διαδικασία χρειάζεται συνήθως κάθε 60.000 km ή 120.000 km. Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιού, καθώς ο ηλεκτροκινητήρας δεν απαιτεί κιβώτιο ταχυτήτων και αποδίδει μέγιστη ροπή από μηδενικές στροφές.
Τι δεν θα χρειαστεί το νέο σας ηλεκτρικό
Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου και τεντωτήρα
Σε αυτοκίνητα με κινητήρα ντίζελ όπως το Kodiaq, ο ιμάντας χρονισμού πρέπει να αντικατασταθεί μετά από 210,000 km. Ωστόσο, αυτή η αλλαγή δεν αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς δεν διαθέτουν τέτοιο εξάρτημα.
Τι δεν θα χρειαστεί το νέο σας ηλεκτρικό
Αλλαγή ιμάντα Poly-V
Στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, αυτό το εξάρτημα συνήθως πρέπει να αντικατασταθεί μετά από 210.000 km. Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μια τέτοια αντικατάσταση είναι περιττή επειδή δεν υπάρχει εξαρχής ιμάντας V.
Τι δεν θα χρειαστεί το νέο σας ηλεκτρικό
Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
Καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν καύσιμα, δεν υπάρχει ανάγκη για την δαπανηρή και τακτική αλλαγή φίλτρου καυσίμου που χρειάζονται τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.